کریس رونالدو چرا از نامزدش جدا شد+توضیحات روانشناس+عکس

الو دکتر- دکتر وحید خوش‌ روش، روانشناس مشاور سایت الو دکتر می‌گوید علت جدایی آقای رونالدو و نامزدش درس‌های روانشناسی جالبی برای عموم مردم دارد.

الو دکتر- دکتر وحید خوش‌ روش، روانشناس مشاور سایت الو دکتر می‌گوید علت جدایی آقای رونالدو و نامزدش درس‌های روانشناسی جالبی برای عموم مردم دارد.
کریس رونالدو، بهترین بازیکن جهان در سال ۲۰۱۴ تصمیم گرفت به رابطه‌اش با نامزدش ایرنا شایک، زن زیبای روسیه پایان دهد، چرا که او حاضر نشد در جشن تولدی که کریس برای مادرش ترتیب داده بود، شرکت کند.
فوق‌ستاره‌ی تیم رئال مادرید که ۲۹ سال سن دارد، تعطیلات کریسمس را تنها با پسرش گذراند. چون ایرنا شایک تصمیم گرفت در جشن تولد ۶۰ سالگی مادر کریس شرکت نکند. این زوج درباره‌ی این موضوع با هم بگو مگو کردند. و ستاره سابق منچستر یونایتد که هفته گذشته به عنوان بهترین بازیکن جهان در سال ۲۰۱۴ انتخاب شد، تصمیم گرفت رابطه عاشقانه‌اش را با نامزدش قطع کند.
به نوشته رسانه‌های پرتغال، رابطه‌ی بانوی زیبای روسیه با مادر کریس، دولورس آویرو و خواهرانش الما و کتی به شدت شکر آب شده بود.
ایرنا اسم رونالدو را از فهرست کسانی که پست‌هایشان را از توییتر فالو می‌کند حذف کرده و این جدایی علنی شد.
همچنین او در مراسم جشن انتخاب بهترین بازیکن جهان که در زوریخ برگزار شد نیز شرکت نکرد.

رونالدو در کنار ایرنا شایک
نامزد خانم شایک با پسر چهارساله‌اش روی سن رفت و جایزه‌ی توپ طلا را دریافت کرد. او از خانواده‌اش، هم‌تیمی‌ها و هوادارانش تشکر کرد،اما اشاره‌ای به ایرنا نکرد.
یک منبع آگاه گفت: «دولورس کسی را می‌خواست که نقش مادر را برای کریستین رونالدو داشته باشد که این برای ایرنا مهم نبود.»
دکتر وحید خوش‌ روش، روانشناس مشاور سایت الو دکتر درباره جدایی کریستین رونالدو از نامزدش چنین گفته است:
علت جدایی آقای رونالدو و نامزدش درس‌های روانشناسی جالبی برای عموم مردم دارد. اول اینکه در همه فرهنگ‌ها، مادر نقش مهمی در زندگی فرد دارد و در اغلب اوقات به نوعی خط قرمز فرد قلمداد می‌شود. حفظ حرمت مادر امری است ضروری. اما مدیریت زندگی زناشویی هم امر مهمی است که افراد باید آن را به نحو احسن انجام دهند. می‌توان هزینه هر برخوردی را با تصمیمات درست کم کرد. اما آقای کریستین رونالدو راه حل سادده‌ای را انتخاب کرده و صورت مساله را پاک کرده است.

رونالدو و مادر و پسرش در مراسم اهدای توپ طلا
از سوی دیگر مشکلی که نامزد ایشان با مادر و خواهرهای آقای رونالدو دارد می‌تواند برای بسیاری از زوج‌های جوان ما درخور توجه باشد. این اتفاق نشان می‌دهد که این دست اختلافات خانوادگی در همه جای دنیا و در هر سطحی از زندگی امری معمول است. البته بهتر است این اتفاق نیفتد، اما زوج‌های عزیز ایرانی اگر خود را زیر فشار اینچنین روابط خانوادگی می‌بینند می‌توانند با شنیدن این خبر به این نتیجه برسند که مشکل‌شاد خیلی پیچیده و خاص نیست. در این صورت آن‌ها کمتر قربانی می‌انگارند. آن وقت شاید فکر کنند که ارزش ندارد به بهانه امری چنین شایع که خدای ناکرده زندگی‌شان را نابود کنند.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ