هزینه نیم میلیون دلاری پنتاگون برای ویاگرا‌!

maryam01
وزارت دفاع ایالات متحده طی گزارشی اعلام کرد که سال گذشته بیش از نیم میلیون دلار برای افزایش تولید داروی تقویت قوای جنسی مردان، ویاگرا هزینه کرده است.

وزارت دفاع ایالات متحده طی گزارشی اعلام کرد که سال گذشته بیش از نیم میلیون دلار برای افزایش تولید داروی تقویت قوای جنسی مردان، ویاگرا هزینه کرده است.
بر اساس آمار سایت نیوز ای‌یو مقدار ویاگرای خریداری شده می‌تواند بیش از۸۰۷۷۰ ساعت، ۳۳ دقیقه و ۳۶ ثانیه قوای جنسی را افزایش دهد، با این فرض که هیچ نعوظی بر اساس توصیه‌ی پزشکی بیشتر از چهار ساعت نباشد.
گزارش‌ها حاکی از آن است که این وزارت هم‌چنین داروهای اختلال نعوظ به نام سیالیس و لویترا را نیز خریداری کرده است.
 یک شرکت توزیع دارویی به نام کاردینال هلث که در دوبلین واقع شده در سال ۲۰۱۴ طی ۶۰ قرارداد فروش ویاگرا، رقمی معادل ۵۰۴۸۱۶ دلار به دست آورد. پروندهی این قراردادها به نام «حمایت از سربازان» بود.
وزارت دفاع پیشنهاد ویاگرا به سربازان را از سال ۱۹۸۸ آغاز کرد. در آن زمان هر قرص ۱۰ دلار بود اما با افزایش تورم اکنون حدود ۲۵ دلار است.
وزارت دفاع ابراز داشت که بیمه‌ی ارتش تنها مجاز به مصرف شش قرص در ماه برای هر بیمار در زمان مشخص است و «قرص‌های گم‌شده یا دزدیده شده» جایگزین نمی‌شوند.
پنتاگون در ادامه افزود که بیمه‌نامه‌های وزارت دفاع به پزشکان این امکان را می‌دهد که ویاگرا را تنها بعد از آزمایش کامل‌ که نوع رژیم مناسب را برای بیمار مشخص می‌کند تجویز کنند.
به بیماران دستورالعمل‌های دقیق و درستی برای حفظ دارو داده می‌شود و هیچ تضمینی برای کارکرد آن وجود ندارد. عوارض جانبی آن شامل سردرد، سرخی صورت و سینه، سوء هاضمه، گرفتگی بینی و ضعف بینایی است.
(منبع: دیلی‌میل)

مطلب مرتبط:
مارادونا روزی چهار قرص ویاگرا می‌خورد
استفاده از ویاگرا برای جلوگیری از زوال عقل

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ