راهی موثر برای درمان اختلال نعوظی

maryam01
سکس‌درمانی دوره‌ی کوتاه مشاوره بوده و شامل پنج تا ۲۰ جلسه مشاوره با سکسولوژیست است. هر جلسه حدود یک ساعت و هر هفته یا یک هفته در میان انجام می‌شود.

سکس‌درمانی دوره‌ی کوتاه مشاوره بوده و شامل پنج تا ۲۰ جلسه مشاوره با سکسولوژیست است. هر جلسه حدود یک ساعت و هر هفته یا یک هفته در میان انجام می‌شود. طی این جلسات مشاور به بیمار تکالیفی می‌دهد تا در خانه انجام دهد از جمله:
تمریناتی جهت تسکین فشار و عملکرد بهتر در رابطه جنسی
تمرین مهارت‌هایی برای ارتباط جنسی بهتر
اگر مردی در طی خواب نعوظ عادی داشته، نتایج تست آمادگی جسمانی و آزمایش خونش عادی بوده و به طور کلی در وضعیت سلامت خوبی باشد سکس‌درمانی می‌تواند برای درمان اختلال نعوظی او استفاده شود. هم‌چنین این روش درمانی می‌تواند در زمانی که اختلال نعوظی به دلیل اضطراب رخ می‌دهد مانند نگرانی‌های کاری، نگرانی‌های مالی، دعواهای رابطه و ارتباط جنسی ضعیف نیز بسیار مفید واقع شود.
آیا سکس‌درمانی واقعاً موثر است؟
زمانی که همسر یک مرد بخواهد بخشی از این روش درمانی باشد سکس‌درمانی بسیار مفید و مؤثر خواهد بود. مطالعات نشان داده است که مردانی که اختلال نعوظی نشأت گرفته از اضطراب دارند، در صورت حضور شریک جنسی‌شان در سکس‌درمانی، ۵۰ تا ۷۰ درصد این مشکل حل می‌شود. زمانی که مرد باید تنها به جلسات مشاوره برود، نتایج کمی ضعیف‌تر است.
برخی موارد جلسات متعدد مشاوره جنسی می‌تواند برای مردی مفید باشد که تصمیم گرفته برای اختلال نعوظی خود دارو مصرف کرده یا جراحی کند. این مشاور می‌تواند زوج را راهنمایی کند تا سر نوع درمان به توافق برسند و یا به آن‌ها کمک کند تا رابطه‌شان را بهبود بخشند.
(منبع: webmd)
مطلب مرتبط:
درمان خانگی برای اختلال نعوظ

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ