توصیه‌‌ روزانه: لبخند بزنید و بخندید

maryam01
دکتر بریت بروگارد، استاد فلسفه دانشگاه میامی توصیه‌هایی برای بهبود خلق و خوی روزانه‌تان دارد.

ممکن است خودتان را مجبور به لبخندزدن کنید. اما سعی کنید وقتی با مردم حرف می‌زنید لبخند بزنید. این کار باعث می‌شود با افراد احساس نزدیکی بیشتری کنید و حالتان را بهتر می‌کند.خنده از لبخند هم بهتر است. در یوتیوب دنبال فیلم‌های کوتاه کمدین‌هایی مثل الن دجنرس بگردید که شما را به خنده وا می‌دارد.
بر اساس تحقیقات اخیر، لبخند زدن باعث می‌شود که جوان تر و شادتر بمانید، دارای روابط خانوادگی سالم‌تری باشید و بسیاری فواید دیگر.

بهتر کردن خلق و خو
لبخند زدن می‌تواند باعث بهتر شدن خلق و خو شود.
یک تحقیق نشان داد افرادی که برای رفع چروک پوست، بوتاکس تزریق کرده بوند و به علت این تزریق نمی‌توانستند اخم کنند، شادتر بودند و کمتر دچار اضطراب می‌شدند.
مطالعه دیگری نشان داد فردی که باعث خندیدن دیگران می‌شود، شادتر زندگی می‌کند. اگر در حالت عادی، کمی لبخند بزنید، احساس بهتری خواهید داشت و دیگران هم رابطه بهتری با شما برقرار خواهند کرد.

حفظ جوانی پوست
شما می توانید به جای استفاده از کرم های ضد چین و چروک پوست، به راحتی با لبخند زدن جوانی پوست خود را حفظ کنید. لبخند داروی ضد پیری پوست است.

لبخند زدن و موفق شدن
آیا لبخند زدن موفقیت ما را در کار و خانه تامین می‌کند؟ بله.
ممکن است با خود بگویید که برخی افراد به علت موفقیت‌شان، دارای روحیه بالایی هستند و شادند؛ اما تعدادی از مطالعات نشان داده که شاد بودن باعث موفقیت می‌شود، یعنی افراد به علت داشتن رفتار شاد، در کار و زندگی خود موفق می‌شوند.
یک مطالعه دیگر نشان داد که کودکانی که بسیار می‌خندند، در آینده با کاهش میزان طلاق روبرو می‌شوند.

خبر مرتبط:
به جای غم و غصه چی بخوریم‌؟

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ