هشت مدل شیک برای پوشیدن کتانی

maryam01
بوت‌ها و کفش‌های پاشنه‌بلند - و حالا یک رقیب جدید آن‌ها در هوای سرد: بازگشت کتانی‌ها. مهم نیست چه می‌خواهید بپوشید، مهم این است که هیچ چیز به پای کتانی شما نمی‌رسد.

بوت‌ها و کفش‌های پاشنه‌بلند – و حالا یک رقیب جدید آن‌ها در هوای سرد: بازگشت کتانی‌ها. مهم نیست چه می‌خواهید بپوشید، مهم این است که هیچ چیز به پای کتانی شما نمی‌رسد.
سرتاسر آبی
خانم جولیز سارینانا وبلاگ‌نویس مُد، با پوشیدن یک سِت تک‌رنگ باعث شد که کتانی‌‌اش بیشتر به چشم بیاید. رنگ آبی دریایی درخشان کفش‌های کتانی در یک زمینه‌ی ساده خیلی خود را نشان می‌دهد.

بالا تنه لباس کار، پایین تنه لباسی خیره کننده همراه با کتانی
خانم چیارا فرگنی برای برنامه‌ی شوی این هفته‌ی مد، تعداد زیادی کفش‌های کتانی را به نمایش گذاشت. او کتانی‌های سفید خال‌خالی را با دامن کاری و تاپ سِت کرد.
همه‌چیز با هم جور
خانم سوزی لائو وبلاگ‌نویس نشان داد که اصلا در شوی مد لباس پاییزه‌ی نیویورک، پوشیدن کتانی نمی‌تواند گزینه‌ی بدی باشد. این سِت چرم جیر، یک‌رنگ به چشم می‌آید.

اگر جرأت داری پابرهنه برو
خانم اِوا چِن سردبیر مجله‌ی Lucky با یک تیپ زمستانی و کتانی نایک، در شوی این هفته‌ی مد، لباس جدید را نمایش داد.
کمی قوزک پا را نشان بده
هوا هرطوری باشد، یک چیز مشخص است: هروقت کتانی می‌پوشیم قوزک پایمان داخل آن می‌ماند. اما در خانم هلنا بوردون وبلاگ‌نویس برزیلی در یک تیپ جدید، کتانی‌ای پوشیده که قوزک پا معلوم است.

کتانی‌های نرم پیشرفته
خانم ایرن کیم کتانی آدیداس سفیدی را که مدل کتانی‌های زمان مدرسه است با رنگ مد روز لباسش سِت کرده است.
هم‌رنگ و هماهنگ
به این مدل خیابانی در میلان نگاه کنید: اصلاً لازم نیست نگران نوع کتانی خود باشید، فقط کافی‌ست که به اصالت مد توجه کنید. شلوار آبی با کتانی آبی اصلا نمی‌تواند چیز مزخرفی باشد.

پولک‌ها به کتانی = یک ترکیب برنده
این تلفیق جدید را نمی‌توان در خیابان‌های میلان در هفته‌ی مد نادیده گرفت.
(منبع: beauty)

خبر مرتبط:
کفش کف گرد یا کفش معمولی

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ