هک کردن بدن انسان: با تزریق یک به چشم، می‌توانید در شب ببینید+عکس

mojtaba
اخیرا یک گروه تحقیقاتی موفق شد طی آزمایش‌هایی، قدرت دید در شب انسان را افزایش دهد، در واقع این امکان را به انسان می‌دهد تا برای مدت زمان کوتاهی بتواند فواصل بیش از ۵۰ متر را در شب ببیند.

اخیرا یک گروه تحقیقاتی موفق شد طی آزمایش‌هایی، قدرت دید در شب انسان را افزایش دهد، در واقع این امکان را به انسان می‌دهد تا برای مدت زمان کوتاهی بتواند فواصل بیش از ۵۰ متر را در شب ببیند. این گروه از بیوهکرها توانستند ظرف چند ساعت درباره این مسئله نظریه‌پردازی کرده و به این نتیجه رسیدند که می‌توانند دید انسان را طوری تقویت کنند که روی قدرت دید او در شب تأثیر بگذارد. برای این کار از چیزی مشابه کلروفیل به نام Chlorin e6 (یا Ce6) استفاده کردند که در برخی ماهی‌های آب‌های عمیق یافت شده و به عنوان روشی نادر و خاص برای درمان شب‌کوری به کار می‌رود.


دانشمندان دریافتند که می‌توانند در ارتباط با این نظریه به پیشرفت‌های خوبی برسند. بسیاری از مقالات در این زمینه گویای این است که این ماده را به موش‌های آزمایشگاهی تزریق کنند. مسلما بعد از انجام چنین آزمایشی، می‌تون قدم بعدی را برداشت.
آیا واقعا این آزمایش جواب می‌دهد؟
بله، این آزمایش با اَشکالی در فاصله‌ی ۱۰ متری شروع شد. چیزهایی اندازه‌ی کف دست. در آزمایش بعدی از مردم خواسته شد تا در فاصله‌ی ۵۰ متری در جنگل بایستند، و ما می‌توانستیم محل ایستادنشان را تشخیص دهیم، حتی اگر پشت درختی ایستاده بودند. باید گفت که نتیجه‌ی‌ هر آزمایش، موفقیت‌آمیز بود.


هک کردن بدن انسان
بیوهک‌هایی از این دست نمونه‌ی خوبی از پیشرفت و تلفیق علم و زیست‌شناسی است، و دستاوردی جدید درباره دید موقت در شب می‌تواند کاربردهای فراوانی نسبت به روش‌های سنتی داشته باشد. انجام این کار اصلاً به بودجه‌ی کلانی نیاز ندارد. با کمی اطلاعاتِ در دسترس و رایگان، و به کار بستن علم و فناوری می‌توان به آن دست یافت.
(منبع: scienceandlife)

خبر مرتبط:
علائم و نشانه های آب مروارید چیست؟

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ