این دختر در ۵ سالگی ۶۹ کیلو وزن داشت، در ۲۴ سالگی ۲۸۰ کیلو دارد+ویدیو

mojtaba
خانم امبر رچدی وقتی پنج سالش بود ۶۹ کیلو وزن داشت، یعنی هم‌وزن زنان بزرگسال. او حالا ۲۴ سال دارد.

خانم امبر رچدی وقتی پنج سالش بود ۶۹ کیلو وزن داشت، یعنی هم‌وزن زنان بزرگسال. او حالا ۲۴ سال دارد. در واقع ۱۹ سال پیش خانم رچدی پایین‌ترین میزان وزنی عمر خود را داشت: تقریبا خانه‌نشین بود. همیشه درد داشت، و از وزن و جثه‌ی ۲۸۰ کیلویی خود شرمسار بود.
اما بعد از آن‌که دکترها هشدار دادند که وی تا ۳۰ سالگی بیشتر زنده نیست، امبرِ ۲۴ ساله دل و جرأت به خرج داد و توانست ۱۲۷ کیلو از وزنش را کم کند.

ویدیویی درباره دختری که ۲۸۰ کیلو وزن داشته
او در آستانه‌ی عمل جراحی برای چاقی خود گفت: «گاهی اوقات فکر می‌کنم که قرار نیست هیچ‌وقت تغییر کنم. هر کاری که بخواهم بکنم یا هر جا بخواهم بروم بسیار محدود است. فکر می‌کنم گیر افتاده‌ام. آدم بدبختی هستم. دوست ندارم یک هم‌چین آدمی باشم. دوست ندارم هیکلم به این اندازه باشم. بعضی اوقات واقعا احساس ناامیدی می‌کنم. فکر می‌کنم واقعاً زندگی ارزشش را ندارد. بعد با خود می‌گویم اگر اصلاً به دنیا نمی‌آمدم همه‌چیز بهتر می‌شد.»


مادرش می‌گوید که او همیشه غذاهای سالم می‌خورد و اضافه وزنش را به خاطر خوردن غذای سالم می‌داند. او می‌گوید که امبر غذا می‌خورد تا نگرانی‌اش را از بین ببرد و به همه می‌گوید که خوردن غذا  با خیال راحت و در آرامش فقط کار را در انتها بدتر می‌کند. در توجیه این کارش می‌گوید:
«رابطه‌ی من با غذا یک رابطه‌ی نادرست و ناسالم است. من کل روز در اضطراب این مسئله به سر می‌برم که چه چیزی باید بخورم و کی قرار است بخورم. پیش از خوردن غذا انتظارش را می‌کشم اما اصلاً لذت‌بخش نیست. نوعی احساس افسردگی و غم است. فقط باید بگویم که غذا به من کمک می‌کند که حقیقت را انکار کنم.»
در طی عمل جراحی ۱۲۷ کیلو از وزنش کم شد و تا حد زیادی دیدگاهش به غذا خوردن و زندگی تغییر کرد. او می‌گوید: «حالا دنیا آغوشش را به روی من باز کرده و من دیگر نگرانی‌ام را با غذا برطرف نمی‌کنم.»
(منبع: دیلی میل)

خبر مرتبط:
مرد ۳۰ ساله ۳۰۰ کیلویی کمک می‌خواهد

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ