زنی در زایمانی ۸ ساعته، بدون مسکن، بچه‌ای ۶ کیلویی به دنیا آورد+عکس

mojtaba
یکی از بزرگترین نوزادان در بریتانیا از مادری که حین زایمان هیچ داروی مسکّنی به وی تزریق نشد، به دنیا آمد.

یکی از بزرگترین نوزادان در بریتانیا از مادری که حین زایمان هیچ داروی مسکّنی به وی تزریق نشد، به دنیا آمد.
خانم دانیل دیویس بعد از یک زایمان ۸ ساعته، بدون تزریق هیچ دارویی، نوزاد ۶ کیلویی‌اش را به دنیا آورد.
او تاکید داشت که زایمان طبیعی انجام دهد، و خبر نداشت که قرار است بچه‌ی بزرگی به دنیا بیاورد. او می‌گوید: «ماماها باور نمی‌کردند که این نوزاد چقدر بزرگ است، همه‌ی بیمارستان حرفِ او بود. آنها مجبور بودند چند بار او را وزن کنند، چون وزنش از تعداد درجات ترازو بیشتر بود.»
بارداری خانم دیویس با یک دوره‌ی درمانی همراه بود، در حقیقت بعد از آن‌که پزشکان تشخیص دادند که در مغزش یک لخته خون دارد. این اتفاق درست یک ماه قبل از زایمان افتاد، و از همان تاریخ سردردهای شدید او شروع شد.


خودش می‌گوید: «فکر می‌کردم سردردم عادی‌ است، اما واقعا وحشتناک بود.» 
او یک دختر ۱۹ ماهه به نام لیلا هم دارد، طی زایمان طبیعی خونریزی زیادی داشت. خانم  به خاطر وزن زیاد نوزاد، خون زیادی از من رفت، اما سعی کردم اصلا به روی خودم نیاورم که دارم درد زیادی را تحمل می‌کنم. پدر هارلی، نوزاد تازه به دنیا آمده، می‌گوید: «خیلی عصبی بودم چون دانیل داشت خیلی درد می‌کشید و اصلا انتظار نداشتم که بچه‌ام این‌قدر بزرگ باشد.»
در حال حاضر دانیل برای درمان با تزریق کلکزین جهت رقیق کردن خون در بیمارستان بستری بوده و تحت مراقبت پزشکان است. او می‌گوید: «بعضی از دوستانم که بچه را دیده‌اند می‌گویند اصلاً شبیه یک نوزاد تازه به دنیا‌آمده نیست، بیشتر به نوزادان سه ماهه می‌ماند.»
(منبع: دیلی میل)

عجیب اما واقعی: نوزادی با شکمی اندازه توپ فوتبال به دنیا آمد+عکس

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ