با این غذاها در ۱۶ روز، ۷ کیلو وزن کم کنید

maryam01
در آماری که اخیرا در بین مردم آمریکا به عمل آمد مشخص شد که ۴۰ درصد آنها ترجیح می‌دهند که پیش از لخت شدن، چراغ‌ها را خاموش کنند، چون هیکل خودشان را نمی‌پسندند.

در آماری که اخیرا در بین مردم آمریکا به عمل آمد مشخص شد که ۴۰ درصد آنها ترجیح می‌دهند که پیش از لخت شدن، چراغ‌ها را خاموش کنند، چون هیکل خودشان را نمی‌پسندند. می‌‌خواهیم درباره غذاهایی صحبت کنیم که باعث کاهش ورم شکم و التهاب شده و کمک‌تان می‌کند تا ظرف ۱۶ روز، حدود ۷ کیلو وزن کم کنید.
دارچین
دارچین  به کاهش میزان انسولین در بدن‌تان کمک می‌کند، و باعث می‌شود قند کمتری مصرف کرده و به همان میزان چربی کمتری در بدن‌تان ذخیره شود.
روغن آووکادو
طی تحقیقی مشخص شد افرادی که حدود ۴ هفته این نوع روغن را مصرف کردند، میزان چربی شکمشان تا ۱.۵ درصد کاهش یافت.
ترشی
آمار نشان می‌دهد غذاهای اسیدی مانند سرکه تا ۴۰ درصد میزان سوختن کربوهیدرات‌ها را در بدن بالا می‌برد، و هرچقد سریع‌تر کربوهیدرات بسوزانید، بدن‌تان سریع‌تر چربی‌های اضافی را می‌سوزاند.
سرکه‌ آب سیب
سعی کنید از این نوع سرکه در سالادتان استفاده کنید. در واقع سرکه، در داخل بدنتان پروتئین تولید می‌کند که منجر به سوزاندن چربی می‌شود.
بادام
قبل از آن‌که به باشگاه بروید یک مشت بادام بخورید. تحقیقات نشان می‌دهد که بادام‌ها سرشار از آمینواسید ال-آرژینین هستند که باعث می‌شود حین ورزش چربی و کربوهیدرات بیشتری بسوزانید.
چای قرمز
یک چای داغ، و بعد از آن یک شب پرشور و حال. پلی‌فنول‌ها و فلاوونیدهایی که در گیاهِ چای سرخ وجود دارد می‌تواند تا ۲۲ درصد مانع از شکل‌گیری چربی شود. محققان می‌گویند قوی‌ترین فلاوونیدها، آسپالاثین نام دارد که می‌تواند میزان فعالیت هورمون‌هایی که باعث ایجاد حس گرسنگی شده و یا چربی را ذخیره می‌کند بکاهد.
(منبع: yahoo)

آیا قهوه سبز برای لاغری موثر است؟

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ