بزرگ‌ترین اشتباهات مردان در رابطه با زنان

maryam01
همه‌ی ما چالش‌های منحصربفرد خودمان را داریم که به دیدگاه ما و این‌که چطور با جهان در تعامل هستیم ارتباط دارد. اگر افراد تلاش کنند تا از تفاوت‌های بارز زنان و مردان آگاه شوند، می‌توان بسیاری از این تنش‌ها را حل کرد.

همه‌ی ما چالش‌های منحصربفرد خودمان را داریم که به دیدگاه ما و این‌که چطور با جهان در تعامل هستیم ارتباط دارد. اگر اغلب افراد تلاش کنند تا از تفاوت‌های بارز در این باره آگاه شوند که مردان و زنان چگونه مسیرخود را در جهان می‌یابند٬ می‌توان بسیاری از این تنش‌ها را حل کرد.

۱-او را به وجد نمی‌آورید
درباره‌ی ویژگی‌های یکسان و مشابهی حرف می‌زنم که باعث می‌شود احساس خوبی داشته باشید. زن‌ها با انرژی عشق زنانگی‌شان مسیر خود را پیش می‌برند. این حس٬ حسی پرشور است. وقتی خود را آدمی بی‌اراده٬ ترسو٬ بی‌ثبات نشان دهید این مسئله باعث از بین رفتن ارتباط و از دست دادن جذابیتتان می‌شود.

۲-شما زن‌ها را درک نمی‌کنید
زنان با انرژی زنانه‌ی خود و با احساس و عواطفشان جهان را پیش می‌برند٬ اما گاهی ممکن است خوب و لحظه‌ای حس ناخوشایندی داشته باشند٬ شما باید با این تغییر رویه و احوال آشنایی داشته باشید و او را درک کنید. واهید دید که او با دیدن قوه‌ی درک شما زندگی را بیش از پیش برایتان شیرین می‌کند.

۳-ممکن است از او بترسید
مردان به واقع نمی‌توانند جریان انرژی زنانه را متوقف کنند. و این انرژی در طولانی مدت قابل کنترل نیست. اما یک مرد باهوش می‌داند که آن انرژی را با چیز دیگری جایگزین کند. به جای کنترل این طوفان٬ آن را برانید.

۴-به کسی یا چیزی بیش از او اهمیت می‌دهید
انرژی زنان نسبت به تمجید و تعریف واکنش نشان می‌دهد. او به توجه شما نیاز دارد. در واقع این توجه و تعریف شما می‌تواند روحیه و انرژی او را از درون زیاد کند و شما می‌توانید در پرتو انرژی زنانه‌ی او٬ به او توجه کنید.

۵-اصلا تلاش نمی‌کنید تا اعتمادسازی کنید و برعکس آن را از بین می‌برید
این شرایطی است که مرد به خاطر عوامل زیاد٬ تلاش کمی از خود نشان می‌دهد. وقتی زن‌ها با احساس برخورد می‌کنند ما با منطق برخورد می‌کنیم. تلفیق منطق با کمبود تعهد معمولا ما را به این سمت می‌کشاند که دنبال گزینه‌های دیگری باشیم. هرچه عوامل تضعیف‌کننده رابطه‌ای بیشتر باشد٬ این حقیقت بیشتر به چشم می‌آید که اعتماد برای یک رابطه‌ی خوب بسیار اساسی است.
(منبع: health)

مطلب مرتبط:
مردان خوب این رفتارها را ندارند

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ