چرا کاشت سینه در خانم‌های بالای ۴۰ سال اثر فوق‌العاده‌ای دارد؟

مهرناز زاوه
بعضی‌ها وقتی چهل سالگی را رد می‌کنند می‌ترسند، اما برای بعضی دیگر چهل سالگی تازه شروع یک زندگی جدید است

وقتی چهل سالگی را رد می‌کنند می‌ترسند، اما برای بعضی دیگر چهل سالگی تازه شروع یک زندگی جدید است. اگر دو یا سه دهه را پشت سر گذاشته‌اید و تشکیل خانواده داده‌اید، کار جدیدی را آغاز کرده‌اید و یا برای آینده مالی خود برنامه‌ریزی می‌کنید، سن چهل سالگی می‌تواند برایتان آرامش به ارمغان بیاورد و می‌توانید نگرانی را از زندگی خود بیرون کنید و شاد زندگی کنید.
خانم‌هایی که دوران بیست سالگی و سی سالگی خود را صرف کار و کسب در‌آمد کردند در چهل سالگی با جراحی زیبایی می‌توانند زندگی خود را از نو بسازند. در واقع سه دلیل وجود دارد که باعث می‌شود خانم‌ها در چهل سالگی سینه‌های ایده‌آلی داشته باشند.
کاشت سینه شادابی و جوانی را به آن‌ها باز می‌گرداند
مانند نقاط دیگر بدن با تغییر سن در خانم‌ها سینه‌ها نیز تغییر شکل می‌دهند. کم شدن هورمون استروژن باعث کم شدن حجم و بافت سینه‌ها می‌شود و پوست نیر شل شده با کهولت سن رفته رفته سینه‌ها آویزان می‌شوند. کاشت سینه به خانم‌ها کمک می‌کند تا سینه‌های برجسته و جوان داشته باشند. همینطور بالا بردن سینه‌ها، آن‌ها را از حالت آویزان خارج می‌کند.
بعضی از خانم‌ها فکر می‌کنند که کاشت سینه باعث می‌شود که آن‌ها مصنوعی به نظر برسند و این کار برای خانم‌های جوان‌تر مناسب‌تر است. در حالی‌که امروزه مدل‌ها و سایزهای مختلفی از ایمپلنت‌ها را داریم که به خانم ها این امکان را می‌دهد تا سینه‌های جوان و طبیعی متناسب با سن خودشان داشته باشند.
سن حاملگی تقریبا به پایان رسیده است
خانم‌ها معمولا در چهل سالگی بچه‌دار نمی‌شوند. این به این معنی است که بچه‌های خود را به دنیا آورده و دیگر این دوران را پشت سر گذاشته‌اند. وقتی کاشت سینه برای خانم‌های جوان انجام می‌شود بعد از حاملگی سینه‌ها بر بزرگ‌تر و کبود می‌شوند و این خودش باعث ایجاد نقص در آنها می‌شود. بر اثر چنین احتمالی شخص باید دوباره جراحی کند. اما در سن چهل سالگی چنین اتفاقی نمی‌افتد و بهترین نوع کاشت می‌تواند انجام شود.
چهل سالگی بیست سالگی دوباره است
به لطف رشد و پیشرفت در مصرف غذا و آمادگی جسمانی خیلی از خانم‌های چهل ساله اکنون زیبا و جذاب به نظر می‌رسند. هنرمند‌های مشهور مانند هالی بری و جنیفر انیستون ثابت کردند که چهل سالگی فقط یک عدد است که به انسان داده می‌شود و می‌توان همانند بیست سالگی زیبا و جوان و سرحال و سرزنده ماند. حتی زن‌های معمولی هم امروزه در چهل سالگی‌شان به دنبال زیبایی هستند.
زنان امروز فهمیده‌اند که چگونه با مراقبت از بدن خود به زندگی سالم همراه با ظاهر زیبا و پر جنب و جوش فراتر از بیست سالگی و سی سالگی خود برسند.

آلوئه ورا چه کاربردی برای پوست دارد؟

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ