دو عامل اصلی ایجاد نیاز به جراحی‌های زیبایی

مهرناز زاوه
مقدار زیادی از عضلات صورت به پوست متصل هستند. این اتصال عضلات به فرد کمک می‌کند تا تغییر حالت‌های مختلف صورت مانند غم یا خشم را نشان دهد.

مقدار زیادی از عضلات صورت به پوست متصل هستند. این اتصال عضلات به فرد کمک می‌کند تا تغییر حالت‌های مختلف صورت مانند غم یا خشم را نشان دهد. در طول عمر ما هزاران بار حالت‌ صورت‌مان را تغییر می‌دهیم و همین امر باعث ایجاد خطوط دائمی در صورت می‌شود. خط اخم که بین چشمان ایجاد می‌شود یک مثال خوب در این مورد است. وقتی اخم می‌کنید باعث ایجاد یک خط موقتی می‌شوید اما تکرار این عمل در طول عمر سبب دائمی شدن خط اخم می‌شود.
بوتاکس و فیلرها (پُرکننده‌ها) قادرند تا ظاهر این خطوط دائمی را بهبود دهند. راه حل دیگر جراحی است، جراح می‌تواند با اعمال تغییر در ماهیچه‌های درگیر، از فعالیت آن‌ها کاسته و از خطوط و عمق آن‌ها بکاهد.

از دست دادن حجم صورت
از دست دادن حجم و چربی نواحی دور لب‌ها، چشم و گونه از اثرات بالا رفتن سن است. کاهش چربی و حجم عضلات مسبب ایجاد گود‌رفتگی در چهره است. بالا رفتن سن و بیماری می‌تواند به تسریع این فرآیند کمک کند. برای بهبود ظاهر این نوع اثرات نیز می‌توان از جراحی‌های غیرتهاجمی (non-invasive) استفاده کرد.
آیا جراحی زیبایی پلک عارضه دارد؟ و نتایج نهایی جراحی زیبایی پلک در چه زمانی قابل مشاهده است؟

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ