با بوتاکس، کمتر عصبانی به نظر می‌رسید (توضیح دکتر داریوش دائر)

mojtaba
اخبار پزشکی و سلامت - دکتر داریوش دائر، متخصص پوست و مو: در هم کشیدن ابروها باعث چین‌خوردگی پوست می‌شود. حتی زمانی که احساس می‌کنید عصبانی نیستید، ممکن است پیشانی شما چیز دیگری بگوید.

دکتر داریوش دائر، متخصص پوست و مو:
در هم کشیدن ابروها باعث چین‌خوردگی پوست می‌شود. حتی زمانی که احساس می‌کنید عصبانی نیستید، ممکن است پیشانی شما چیز دیگری بگوید. پزشکان راهکارهای متعددی را برای مقابله با این معضل پیشنهاد کرده‌اند.
همانطور که در تصاویر پیش از و پس از تزریق بوتاکس مشاهده می‌کنید، بوتاکس شیوه‌ درمانی فوق‌العاده‌ای برای خلاص شدن از شر یک نگاه عصبانی است؛ معضلی که به علت فعالیت بیش از اندازه‌ی عضلات میان ابروها رخ می‌دهد. داروهای مورد استفاده موجب جلوگیری از انقباض بیش از اندازه‌ی عضلات شده و ابروها را بازتر و ملایم‌تر جلوه می‌دهد. این امر باعث می‌شود که کمتر عصبانی به نظر بیایید. این روند درمانی ۲ تا ۴ ماه دوام دارد. تزریق بوتاکس چند بار در سال تکرار می‌شود.
به گفته‌ دکتر لوری کلاین، تحقیقاتن شان داده‌اند که بوتاکس نقش موثری در درمان افسردگی داشته و افراد را شادتر می‌سازد. با این شیوه‌ی درمانی زمانی که در آینه به خود نگاه می‌کنید، از آرامش‌تان لذت خواهید برد. این حال به شما احساس سرزندگی خواهد بخشید.

دکتر داریوش دائر، متخصص پوست و مو
به گفته‌ی دکتر بروس ای. کاتز، از لیزر‌درمانی نیز می‌توان برای تسریع تولید کلاژن‌های جدید کمک گرفت؛ اما بوتاکس کارکرد بهتر و عملکرد سریع‌تری دارد. به گفته‌ی دکتر فیلیپ یانگ، از دست دادن حجم بافت‌های پیشانی و میان چشم‌ها، می‌تواند باعث نزدیک‌تر شدن پوست به عضلات صورت شده و چین و چروک‌هایی را بر روی پوست ایجاد کند. حجم دادن به بافت صورت باعث حذف پوست اضافی صورت شده و از تاثیر عضلات بر روی پوست می‌کاهد.
این مطلب نتیجه مطالعه مطالب سایت‌های‌ ‌Advance Cosmetic ‌و Associates In Plastic و کتاب‌ Plastic Surgery Secrets Plus نوشته جفری واینز وایگ است.

دکتر داریوش دائر، عضو انجمن متخصصین پوست ایران و امریکا، عضو انجمن لیزر پزشکی ایران، عضو انجمن جراحان کاشت موی آسیا(AAHRS)  و مولف و محقق در زمینه پوست و مو است.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ
نظرات
عقیل

عقیل

1394-05-23 - 12:20 پاسخ

در موارد مختلفی پرسش داشته وجواب مورد نیاز رادریافت کرده ام بدینوسیله سپاسگزاریم را تقدیم میدارم