زمان اعدام قاتل آتنا اصلانی

پانته آ توتونپیان
زمان اعدام قاتل اتنا اصلا پس از ابلاغ حکم اعلام خواهد شد.حکم پرونده قاتل آتنا اصلانی صادر شد. قاتل آتنا اصلانی، کودک خردسالی که مورد تجاوزقرار گرفته و به قتل رسیده بود،چه زمانی اعدام خواهد شد؟

زمان دقیق اعدام قاتل آتنا اصلانی را از طریق این مطلب بخوانید

زمان اعدام قاتل اتنا اصلا پس از ابلاغ حکم اعلام خواهد شد.حکم پرونده قاتل آتنا اصلانی صادر شد.
قاتل آتنا اصلانی، کودک خردسالی که مورد تجاوزقرار گرفته و به قتل رسیده بود،چه زمانی اعدام خواهد شد؟

زمان اعدام قاتل آتنا اصلانی:

حجت‌الاسلام قاصدی رئیس کل دادگستری استان اردبیل ظهار کرد: دیوانعالی کشور حکم قصاص و اعدام قاتل آتنا را تأیید کرده اما پرونده هنوز به دادگستری استان ارجاع نشده است.

وی درباره زمان و مکان اعدام قاتل آتنا اصلانی گفت: بعد از وصول پرونده، درباره زمان و مکان اجرای حکم تصمیم‌گیری خواهیم کرد.
دادگاه قاتل آتنا چهارم شهریور ماه جاری به‌صورت غیرعلنی برگزار شد و دادگاه پس از استماع شکایت اولیاء دم و دفاعیات متهم، قاتل را به‌دلیل ارتکاب قتل عمد به قصاص، بابت تجاوز به‌عنف به اعدام و بابت سرقت به حبس، شلاق و رد مال محکوم کرد.

غلامرضا انصاری معاون نظارت و بازرسی دیوان عالی کشور روز یکشنبه هفته جاری گفت: دیوان عالی کشور تمام حکم دادگاه کیفری یک استان اردبیل در رابطه با قاتل آتنا اصلانی را تأیید کرده است.

تصاویر و فیلم اعدام قاتل آتنا اصلانی

اعدام قاتل آتنا اصلانی:

حکم پرونده قاتل آتنا اصلانی: اعدام در ملاءعام 

?رئیس کل دادگستری استان اردبیل : 
متهم از بابت تجاوز به عنف محکوم به اعدام، از بابت یک فقره قتل عمد محکوم به قصاص نفس، از بابت سرقت محکوم به حبس و شلاق و رد مال شد.

?اجرای مجازات به صورت علنی در ملاءعام صورت خواهد گرفت

چندی پیش خبر گم شدن دختری 7 ساله  به نام آتنا در پارس آباد اردبیل منتشر شد که پس از پیگیری های پلیس این شهر، بعد ازچند روز جسد آتنا پیدا شد که مورد تجاوز مردی 42 ساله قرار گرفته بود. قاتل آتنا شناسایی و دستگیر شد. بعد از جلسه دادگاه غیرعلنی که هفته پیش و با حضور قاتل آتنا اصلانی  و خانواده اصلانی برگزار شد، امروز حکم پرونده قاتل آتنا اصلانی صادر شد. 
رئیس کل دادگستری استان اردبیل درخصوص  پرونده قاتل آتنا عنوان کرد:
 از بابت تجاوز به عنف حکم اعدام قاتل آتنا اصلانی، از بابت یک فقره قتل عمد محکوم به قصاص نفس، از بابت سرقت محکوم به حبس و شلاق و رد مال شد.

گفتنی است اجرای مجازات قاتل آتنا اصلانی به صورت علنی در ملاءعام صورت خواهد گرفت.

قاتل آتنا اصلانی، کودک خردسالی که مورد تجاوزقرار گرفته و به قتل رسیده بود،چه زمانی اعدام خواهد شد؟

زمان اعدام قاتل آتنا اصلانی پس از اتمام دادگاه و صدور حکم نهایی اعلام خواهد شد.

دادگاه قاتل آتنا اصلانی روز 4 شهریور ماه به صورت غیر علنی در شهر اردبیل برگزار شد.به گفته ی رئیس کل دادگستری استان اردبیل،در صورت صدور حکم دادگاه، اعدام قاتل آتنا در پارس آباد در ملأعام اجرا می شود.

با توجه به اینکه مراسم اعدام قاتل اصلانی در ملا عام برگزار خواهد شد،محل اعدام قاتل آتنا اصلانی نیز اعلام می شود.

حجت الاسلام محمدعلی قاصدی،رئیس کل دادگستری استان اردبیل رسیدگی فوق العاده و خارج از نوبت به این پرونده در دستور کار قرار گرفته و به همین منظور این پرونده به صورت فوق العاده رسیدگی و حکم آن از سوی دادگاه کیفری یک استان صادر می شود که دادستانی مرکز استان نیز بر روند تحقیقات و آزمایشات تخصصی پزشکی قانونی، نظارت ویژه خواهد داشت. 

هیچ گونه اغماض و چشم پوشی در ارتباط با بررسی این پرونده وجود نخواهد داشت و این قاتل حتماً به اشد مجازات خواهد رسید.

رئیس کل دادگستری استان اردبیل خاطرنشان کرد:با وجود این که وقوع این حادثه تلخ و ناگوار برای ما بسیار تأسف برانگیز بود، ولی از هیچ تلاشی برای بررسی این پرونده دریغ نشده است.

محاکمه قاتل آتنا اصلانی:

وکیل خانوادگی آتنا اصلانی: متهم پرونده آتنا یک جنگ روانی را آغاز کرده است

?امین جباری صبح امروز در حاشیه دادگاه غیرعلنی پرونده آتنا اصلانی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طبق قانون انکار بعد از اقرار مقدور نیست و قاتل در اظهارات قبلی خود به 2 قتل دیگر نیز اعتراف کرده است که مدارک به حد کافی بر علیه وی وجود دارد.
?اگر محکومیت متهم اعدام به دلیل تجاوز به عنف باشد نیازی به پرداخت دیه وجود ندارد و حکم اعدام قطعی خواهد بود.

وکیل پرونده آتنا اصلانی در حاشیه اولین جلسه دادگاه:
?دستگاه قضا اهتمام ویژه ای به این پرونده داشته اما موضوع ارتکاب به 2 قتل دیگر غیر از قتل آتنا توسط مجرم موجب شد روند دادرسی طولانی تر شود.
?امید می رود حکم اعدام قاتل در اولین جلسه دادگاه صادر شده تا اندکی از داغ خانواده این کودک و مردم پارس آباد کاسته شود.
?مدارک به حد کافی در این پرونده وجود دارد که هیچ یک از آنها قابل انکار نیست

«اسماعیل» قاتل آتنا 6 ساله پارس آبادی که پیش از این در مراجع انتظامی و قضایی به قتل این دختربچه اعتراف و حتی صحنه قتل را بازسازی کرده بود، پس از گذشت حدود 2 ماه از این حادثه تلخ، منکر تمام اعترافات قبلی‌اش شده بود و حتی نتایج آزمایشات پزشکی قانونی مبنی بر تجاوز به این دختر خردسال را انکار کرده بود.دلیل این کار قاتل اتنا دریافت دیه از خانواده آتنا برای خانواده اش بود.اما با تلاش قاصدی ریس کل دادگستری و مراجع قانونی انکار قاتل آتنا رد شد و تمامی اعترافات اولیه قاتل اثبات گردید.

تصاویری از محاکمه قاتل آتنا اصلانی:

جزییات محاکمه قاتل آتنا اصلانی:

به گفته ی دادستان عمومی و انقلاب اردبیل ،دادگاه قاتل آتنا اصلانی دختر هفت ساله پارس آبادی به صورت غیر علنی در اردبیل آغاز شد.محاکمه ی قاتل آتنا اصلانی در ساختمان دادگستری کل استان اردبیل با حضور اولیای دم، وکلای طرفین و متهم  به صورت غیر علنی آغاز شد.در این دادگاه به اتهامات متهم به قتل رسیدگی شده و پرونده وی مورد بررسی قرار خواهد گرفت تا عدالت در خصوص این پرونده کیفری پیاده شود.

دادستان عمومی و انقلاب اردبیل در خصوص اظهارات اخیر قاتل آتنا مبنی بر اینکه تمامی اعترافات وی تحت فشار بوده، اضافه کرد: چنین امری صحت ندارد و به دلیل اینکه قاتل یک مجرم سابقه دار است، طبیعی است فرافکنی و جوسازی صورت گیرد.

صحبت های پدر آتنا اصلانی در مورد اعدام قاتل :

بهنام اصلانی پدر آتنا قبل از آغاز جلسه دادگاه قاتل دخترش گفت: بنده نه تنها موافق اعدام قاتل در ملاعام هستم بلکه باید قاتل را سنگسار و دستی که به کودک من تعددی کرده را قطع کنند.

وی با بیان اینکه قتل دختر خردسالش حادثه تلخ و فراموش نشدنی برای وی و خانواده اش و حتی مردم پارس آباد است، خواستار اشد مجازات قاتل آتنا شد.

پدر آتنا اصلانی توصیه خود به خانواده هایی که فرزند کوچک دارند را اینطور عنوان کرد که خانواده ها از کودکان به ویژه دختر بچه ها مراقبت کنند.

اصلانی با بیان اینکه روند رسیدگی به پرونده قتل آتنا طولانی بوده و تاکنون می بایست حکم صادر می شد، اضافه کرد: انتظار ما اشد مجازات برای قاتل آتنا است.

اصلانی در خصوص شایعات دریافت حمایت های نقدی از برخی اشخاص نیز اضافه کرد: چنین موضوعی صحت ندارد و تاکنون ریالی از کسی نگرفته ام.

زمان اعدام قاتل آتنا اصلانی:

رئیس کل دادگستری استان اردبیل گفت:

هم اکنون تصمیم قطعی در ارتباط با اجرای حکم قاتل آتنا در ملاءعام گرفته نشده ولی خواست ما این است که اعدام در ملاءعام اجرا شود که امیدواریم که پس از تائیدیه نهایی بتوانیم شاهد تحقق این موضوع باشیم.

قاتل آتنا اصلانی از زمان دستگیری حواشی زیادی ایجاد کرده است.او مدتی پیش اظهار کرد که هیچ کدام از اعترافاتش صحت نداشته و تمامی اعترافاتش را تحت فشار گفته است.او ادعا داشته است که آتنا اصلانی را نکشته است و به او تجاوز نکرده است.

خودکشی قاتل آتنا اصلانی در زندان،در روزهای اولیه دستگیری اش یکی دیگر از حواشی ای بود که بسیار خبر ساز شد.

ماجرای قتل آتنا اصلانی:

چندی پیش عکس های آتنا با چهره ای زیبا و معصوم در صفحات مجازی دست به دست میشد که خانواده آتنا از مردم میخواستند که آتنا را پیدا کنند تا اینکه خبر تلخ پیدا شدن جنازه از آتنا  همه را در اندوه بزرگی فرو برد.
ماجرای قتل به این صورت بود که آتنا ،کودک بازیگوش و زیبای پدر که همراه پدرش به محل دست فروشی او رفته بود ،در مسیر بازگشت به خانه به سمت مغازه ای وفت تا آب بنوشد ،اما پس از آن دیگر از مغازه بیرون نیامد .سند این ادعا دوربین هایی بود که ناپدید شدن آتنا را در آن محدوده ثبت کرده بودند.پس از آن صاحب مغازه مشکوک به قتل دستگیر شد و پس از انکار های پی در پی جسد دختر زیبای پارس آبادی  در پارکینگ مغازه دار شیطان صفت  پیدا شد ، جسدی که پس از مرگ در ساکی جا گرفته و در بشکه ای زیر خاک پنهان شده بود.

اطلاعات بیشتر در مورد ماجرای قتل آتنا اصلانی و قاتل آتنا اصلانی را در این صفحه بخوانید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ