ابولفضل جهانشیری کودک 10 ساله گمشده

پانته آ توتونپیان
ابولفضل جهانشیری کودک 10 ساله گمشده ی مشهدی است که مدت 6 ماه است گم شده است.

ماجرای گم شدن ابولفضل کودک 10 ساله مشهدی

ابولفضل جهانشیری، فرزند علیرضا جهانشیری در تاریخ 18 اسفندماه سال 95 گم شده است و تا کنون والدین این کودک 10 ساله ی گمشده مشهدی هیچ گونه خبری از فرزندشان ندارند.

ملیکا کودک مشهدی دیگری بود که خبر گم شدن و ربوده شدن او در شبکه های مجازی بازتاب گسترده ای پیدا کرد.خوشبختانه ملیکا با پیگیری های دائم مردم و مسئولین نیروی انتظامی در اصفهان پیدا شد و به آغوش خانواده ش بازگشت.

اینبار اما خبری دیگر از گم شدن یک کودک دیگر در مشهد در شبکه های اجتماعی دست به دست می شود.پدر و مادر ابولفضل،کودک گمشده مشهدی با شنیدن خبر پیدا شدن ملیکا،تصمیم میگیرند برای پیدا کردن کودک گمشده شان از شبکه های مجازی کمک بگیرند.

ابولفضل جهانشیری در روز 18 اسفند ماه سال 95 ، برای بازی فوتبال به بیرون از منزل می رود.پدر و مادرش که از نیامدن ابولفضل به منزل نگران می شوند بلافاصله موضوع را به کلانتری محل اطلاع می دهند.متاسفانه هیچ یک از اهالی محل خبری از ابولفضل ندارند و تا کنون تلاش های مامورین نیروی انتظامی برای پیدا کردن ابولفضل 10 ساله بی نتیجه بوده است.

تصویری از والدین ابولفضل جهانشیری کودک گمشده مشهدی:

پدر و مادر ابولفضل کودک ده ساله گمشده مشهدی،بسیار بی تاب فرزند گمشده خود هستند.

به گفته پدر و مادر ابولفضل،روزی که فرزندشان به بیرون از منزل مراجعه کرد و دیگر باز نگشت،لباس آبی (کاپشن،شلوار و دمپایی آبی) به تن داشته است.

در صورتیکه هر گونه خبری از کودکی با این مشخصات دارید،با شماره زیر تماس بگیرید و پدر و مادری را از نگرانی در بیاورید:

09362484476

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ