زمان انتخاب رشته دانشگاه آزاد

پانته آ توتونپیان
زمان انتخاب رشته دانشگاه آزاد توسط سازمان سنجش اعلام شد.

زمان انتخاب رشته دانشگاه آزاد اسلامی

 

ادغام ثبت نام کنکور سراسری 96 با دانشگاه آزاد قطعا هر داوطلبی با هر رتبه ای را وسوسه می کند شانس خود را در انتخاب رشته دانشگاه آزاد 96 امتحان کند. هرچند کماکان مانند چند سال گذشته  بیشتر رشته محل های دانشگاه آزاد بصورت بدون کنکوراقدام به پذیرش دانشجو می کنند اما همچنان رقابت بر سر کلیه رشته های پزشکی وپیراپزشکی در گروه آزمایشی تجربی و رشته های برتر گروه های آزمایشی ریاضی ، انسانی ،هنر و زبان در دانشگاه های اصلی تهران ( و بعضا شهرهای بزرگ ) باعث شده که انتخاب رشته دانشگاه آزاد 96 جذاب تر و پرمتقاضی تر از سال های گذشته ادامه داشته باشد.

طبق اعلام دانشگاه آزاد اسلامی کلیه داوطلبانی که در کنکور آزاد شرکت کرده اند و مجاز به انتخاب رشته هستند می توانند برای انتخاب رشته دانشگاه آزاد از تاریخ 19 مرداد ماه تا پایان روز 26 مرداد ماه اقدام به انتخاب رشته کنند.

داوطلبان با مراجعه به وب سایت www.azmoon.org  می توانند اقدام به انتخاب رشته کنند.

داوطلبان برای انتخاب رشته دانشگاه آزاد باید به نمره کل کسب شده در هر زیر گروه متناسب با رشته انتخابی و کد شناسه انتخاب رشته دانشگاه آزاد اسلامی توجه کنند .

داوطلبان پذیرفته شدن در مرحله اول کنکور می‌توانند علاوه بر گروه آزمایشی اصلی، چنانچه در زمان ثبت نام گزینه علاقه مندی به گروه هنر و زبان های خارجه را انتخاب کرده‌ و در آزمون آن نیز شرکت کرده‌اند، از فرصت انتخاب رشته دو یا سه گروه آزمایشی بهره‌مند شوند.

داوطلبان در نظر داشته باشند که در صورت تمایل به انتخاب رشته در دو یا سه گروه آزمایشی(گروه آزمایشی اصلی ، گروه هنر و یا گروه زبان خارجه) باید کارت اعتباری جداگانه برای هر کدام تهیه و در سایت www.azmoon.org انتخاب رشته کنند.

داوطلبانی که رشته/محل مورد نظر خود را در دفترچه رشته های با آزمون سراسری دانشگاه آزاد اسلامی پیدا نمی کنند ، توجه داشته باشند که بخش اعظم رشته/ محل های دانشگاه آزاد اسلامی بدون آزمون هستند که درصورت تمایل با مراجعه به سامانه www.azmoon.org نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

داوطلبان ابتدا از وجود رشته/محل مورد علاقه خود در دفترچه راهنمای انتخاب رشته اطمینان حاصل کنند و سپس اقدام به خریداری کارت اعتباری دوره مربوطه کنند.

زمان اعلام نتایج کنکور داشنگاه آزاد اسلامی

به گزارش روابط عمومی مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی، نتایج انتخاب رشته های با آزمون دانشگاه آزاداسلامی هفته آخر شهریور ماه اعلام خواهد شد.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ