چطور از بلاک تلگرام خارج شویم

mousavi
چگونه بفهمیم در تلگرام بلاک شده ایم و چگونه از بلاک خارج شویم

در تلگرام وقتی توسط شخصی بلاک می شویم، دیگر عکس پروفایل آن شخص و همینطور وضعیت آنلاین بودن آن برای ما قابل رویت نیست.

برای اینکه بتوانیم از بلاک شخص مورد نظر خارج شویم و با همان شماره به فرد مورد نظر پیام بدهیم باید چه کنیم؟

آیا می توانیم اکانت تلگرام خود را یکبار پاک کنیم و دوباره آنرا نصب کنیم؟

آیا می توانیم به راحتی از بلاک خارج شده و پیام خود را ارسال کنیم؟

در ادامه راهی را به شما آموزش می دهیم که می توانید از مسدود شدن خارج شوید. با ما همراه باشید

ممکن است شخصی در تلگرام Telegram شما را بلاک یا مسدود Block کرده باشد و شما نتوانید به آن شخص پیام ارسال کنید. اما از کجا بفهمیم که کسی ما را مسدود کرده و آیا راهی است تا از بلاک بودن خارج شویم؟

این روزها بیشتر کسانی که از تلگرام استفاده می کنند با توجه به حساس تر شدن تلگرام، از مشکل بلاک بودن رنج می برند.

در این قسمت قصد داریم درباره دلایل بلاک شدن صحبت کنیم اما به طور کلی شما زمانی که پیام بی پاسخ برای مخاطبین خود میفرستید بلاک خواهید شد منظور از پیام بی پاسخ پیامی است که شما برای یک نفر ارسال می کنید اما پاسخی دریافت نمی کنید و زمانی که شما این گونه برای مخاطبین خود پیام ارسال می کنید تلگرام شما را به عنوان یک تبلیغ کننده حساب می کند و اجازه ارسال پیام به دیگران را برای شما مسدود می کند و به معنای دیگر بلاک می شوید. در مورد اینکه چه تعداد پیام بفرستید بلاک خواهید شد هنوز معلوم نیست اما اگر شما پیام های یک طرفه زیاد میفرستید هر لحظه باید منتظر بلاک شدن باشید.

روش خارج شدن از مسدودی و بلاک شدن تلگرام

گاهی اوقات ممکن است بنا به دلایلی در مسنجر تلگرام، توسط یک کاربر بلاک یا همان مسدود شوید که پس از آن دیگر نمی توانید در تلگرام برای فرد مورد نظر پیام ارسال کنید.

حال اگر قصد داشته باشید به آن کاربر که شما را بلاک کرده است پیام دهید نیاز است تا از یک شماره دیگر در تلگرام برای ارسال پیام به فرد مورد نظر استفاده کنید که این روش ممکن است برای شما مقدور نباشد.

در اینجا سوالی مطرح شده:

آیا ترفندی وجود دارد که با همین شماره به فردی که ما را در تلگرام بلاک کرده است پیام دهیم؟ بله، جواب این سوال مثبت است. تلگرام دارای یک باگ است که شما می توانید به وسیله ی آن از بلاک تمامی افراد خارج شوید. برای این کار کافیست یکبار اکانت خود را پاک و دوباره ثبت نام کنید.

از کجا بفهمیم که در تلگرام توسط کاربری مسدود شده ایم؟

فهمیدن این سوال زیاد هم سخت نیست. در تلگرام اگر به یک کاربر در حالت عادی پیام دهید، تصویر پروفایل و وضعیت آنلاین بودن آن برای شما مشخص خواهد بود.

ترفند خارج شدن از بلاک در تلگرام

اما در صورتی که یک کاربر شما را در تلگرام بلاک یا مسدود کند، تصویر پروفایل آن برای شما دیگر نمایش داده نخواهد شد. همچنین آخرین وضعیت آنلاین بودن فرد مورد نظر به صورت last seen a long time age نمایش داده می شود که به معنی بلاک شدن شما توسط آن کاربر می باشد.

چگونه از بلاک فردی که ما را مسدود کرده است خارج شویم؟

همانگونه که در ابتدای مطلب به آن اشاره نمودیم، تلگرام دارای یک باگ (نقض نرم افزاری) کوچک است و آن باگ هم چیزی جز حذف اکانت تلگرام نیست.

در صورتی که می خواهید از بلاک فرد یا افراد خارج شوید، فقط کافیست اکانت تلگرام خود را یکبار حذف و دوباره در تلگرام ثبت نام کنید. البته لازم به ذکر است که با انجام این کار تمامی مخاطبین تلگرام و پیام های شما نیز حذف خواهند شد.

ساده ترین راه برای خارج شدن از بلاک بودن صحبت با ربات Spambot است که در این خصوص قبلا توضیح داده شده است و البته این را هم باید بدانید که از استفاده از ربات Spambot برای دفعه اول بلاک شدن کارامد است و در دفعات بعدی شما باید زمان بیشتری برای رفع بلاکی صرف کنید. اما نگران نباشید اگر شما هم از ربات Spambot نتیجه ای را دریافت نکرده اید ما در اینجا یک ترفند جالب به شما معرفی می کنیم که با استفاده از این ترفند می توانید کمتر از 24 ساعت حساب کاربری خود را از حالت مسدود خارج کنید.

برای انجام این ترفند مراحل زیر را اجرا کنید.

1-     شما باید یک حساب کاربری با شماره تلفن فرد دیگر (دوست خود) ایجاد کنید

2-   نام تلگرام خود را با نام دوست خود جابه جا کنید به عنوان مثال اگر شما X هستید و دوستتان Y باشد ؛ بعد از تعویض کردن اسم ها ، شما Y می شوید و دوستتان X.

3-  مرحله بعدی تعویض عکسهای پروفایل است. بدین صورت که شما عکس پروفایل خود را به دوستتان می دهید و دوستتان هم عکس پروفایل خود را برای شما ارسال می کنید و پس از آن اقدام به تعویض آن می کنید.

4-     بعد از عوض کردن عکس ها شما باید آیدی های خود را نیز تعویض کنید.

برای مثال نام آی دی من Zahra@ است و آی دی دوست شما    Sara@

پس از جابجا کردن آدرس ها یا همان آی دی؛ در مرحله آخر شما باید وارد یک گروه شوید و هر 5 دقیقه دو خط متن بگذارید (هر کدام دو بار).

پس از ارسال متن خود در گروه تا 24 ساعت آینده یعنی یک روز کامل نباید هیچ پیامی ارسال کنید.

تبریک: اکانت شما از ریپورت خارج شد و شما می توانید اسم، عکس و آدرس خود را مجددا به حالت خود باز گردانید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ
نظرات
samy7000

samy7000

1399-10-30 - 21:58 پاسخ

با سلام من اصلا نتونستم شخصی که من رو بلاک کرده آنبلاک کنم لطفا اگر راه دیگه ای هست راهنمایی کنید ممنون

نسرین

نسرین

1399-10-30 - 10:00 پاسخ

عالی

مهران سیونه ای

مهران سیونه ای

1398-10-27 - 15:11 پاسخ

نمی دونم چتوری حساب کاربری راچگونه درست کنم