بیوگرافی نگار جواهریان

parya
نگار جواهریان بازیگر جوان و بااستعداد ایرانی است که متولد 22 دی ماه سال 61 و اهل تهران می باشد. این بازیگر 35 ساله یکی از بی حاشیه های سینما و تلویزیون است.

بیوگرافی نگار جواهریان

نگار جواهریان بازیگر جوان و بااستعداد ایرانی است که متولد 22 دی ماه سال 61 و اهل تهران می باشد. این بازیگر 35 ساله یکی از بی حاشیه های سینما و تلویزیون است، شاید تنها حاشیه زندگی او ازدواج با رامبد جوان باشد.

او بازیگری را ازسنین کم آغاز کرد و با پشتکار خود توانست به صورت تدریجی در سینما جا بیفتد. او از  ۱۴-۱۳سالگی به مدرسه هنر و ادبیات کودکان و نوجوانان رفت و بازیگری را یادگرفت و در ۱۵سالگی با رفتن روی سن تئاتر شهر ، کار خود را به صورت حرفه‌ای آغاز کرد و سپس در رشته طراحی صحنه دانشگاه هنر و معماری تحصیلات خود را ادامه داد.

نگار جواهریان کار جدی خود را با بازی در فیلم «من ترانه 15 سال دارم» اثر رسول صدر عاملی آغاز کرد و با بازی در «خوابگاه دختران» اثر محمد حسین لطیفی بازی خود را به صورت حرفه ای در سینما ادامه داد. نقطه عطف کارنامه بازیگری او، سریال «زیر تیغ» به کارگردانی محمدرضا هنرمند است که در این سریال با بازیگران بزرگی چون پرویز پرستویی و فاطمه معتمد آریا هم بازی بود. اوج بازیگری جواهریان فیلم «طلا و مس» محسوب می شود که به خاطر بازی در این فیلم بسیار مورد توجه قرار گرفته و برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن از جشنواره فیلم فجر شد.

ازدواج نگار جواهریان با رامبد جوان

رامبد جوان در پیامی قابل تامل خبر ازدواجش با نگار جواهریان را در برنامه سه ستاره احسان علیخانی اعلام کرد.

مدتی بود که صحت خبر ازدواج رامبد جوان با نگار جواهریان برای دوست داران مجری برنامه پرطرفدار خندوانه، ایجاد سوال کرده بود و تا آن زمان رامبد جوان به طور کامل این خبر را رسانه ای نکرده بود.

نکته جالب توجه در بخش این بود که رامبد جوان هنگام قدردانی از خانواده اش بعد از نام بردن از پدر، مادر و خواهرش از نگار جواهریان نیز به عنوان یکی از اعضای خانواده اش تشکر کرد.

 رامبد جوان و نگار جواهریان جشن عروسی خود را با حضور برخی از بازیگران  و سینماگران در کشور یونان برگزار کردند.

Image result for ‫نگار جواهریان و رامبد جوان‬‎

کارنامه هنری نگار جواهریان

او که از سال ۷۷ کار خود را آغاز کرد، در فیلم هایی نظیر: «قدمگاه» محمدمهدی عسگرپور (۱۳۸۲)، «چند تار مو» ایرج کریمی (۱۳۸۲)، «خوابگاه دختران» محمدحسین لطیفی (۱۳۸۳)، «پابرهنه در بهشت» بهرام توکلی (۱۳۸۴)، «جعبه موسیقی» فرزاد مؤتمن (۱۳۸۶)، «نسل جادویی» ایرج کریمی (۱۳۸۵)، «اینجا بدون من» بهرام توکلی (۱۳۸۹)، «یه حبه قند» رضا میرکریمی (۱۳۸۹)

«هیچ» عبدالرضا کاهانی (۱۳۸۸)، «طلا و مس» همایون اسعدیان (۱۳۸۷)، «کتاب قانون» مازیار میری (۱۳۸۷)، «تنها دو بار زندگی می‌کنیم» بهنام بهزادی (۱۳۸۶)، «صد سال به این سال‌ها» سامان مقدم (۱۳۸۶) و سریال‌هایی چون: «زیر تیغ» محمدرضا هنرمند (۱۳۸۵)، «کلاه قرمزی ۹۰» ایرج طهماسب (۱۳۹۰) ایفای نقش کرده است.

نگار جواهریان علاوه بر بازیگری در زمینه خبرنگاری و عکاسی نیز فعالیت می‌کند. او همچنین ترجمه نمایشنامه «خیانت»، اثر هارولد پینتر، با همکاری تینوش نظم‌جو را در کارنامه خود دارد و در ترانه آنونس فیلم «بوسیدن روی ماه» نیز همکاری داشت.

ترانه این آنونس که عاشقانه‌ای برای مادران ایرانی است، با صدای محمد اصفهانی و نگار جواهریان و سروده عبدالجبار کاکایی است و موسیقی آن را آریا عظیمی‌نژاد ساخته است . نگار جواهریان، هدیه تهرانی را ستاره سینمای ایران پس از انقلاب می داند.

نگار جواهریان در این مورد در مصاحبه ای گفته است: «من اگر بخواهم در سینمای بعد از انقلاب چند تا ستاره بشمارم، به نظرم یک نفر است و آن هدیه تهرانی است و من جز او به کس دیگری ستاره نمی‌گویم. دلیلش هم این است که به نظرم ستاره یعنی کسی که نشود در هر ژانری از خبرهای داغش گذشت؛

نگار جواهریان یک آیکون است و لزوما فقط بازیگر نیست. به نظرم هدیه تهرانی یک ستاره است، چون حتی با اینکه چند سالی است کار نمی‌کند، اما هنوز خبرساز است و کارنامه کاری او هم بسیار درخشان است.

نگار جواهریان می‌تواند تبدیل به شمایلی شود که حتی بعد از چند سال کار نکردن بتواند تیتر یک روزنامه‌ها شود. بازیگرها می‌توانند زندگی خصوصی جذابی نداشته باشند، اما هر حرکتی از ستاره باید جذاب باشد. ستاره یعنی این.»

نگار جواهریان مهمان امشب خندوانه

نگار که بسیار در این مدت بی حاشیه به زندگی هنری خود ادامه میداد در حالیکه برای بازیگران حاشیه یک اتفاق معمولی ایست چند روز پس از خبر اعلام مراسم عروسی  خودش و رامبد جوان در یونان  در صفحه شخصی اش عکسی خودشان منتشر نمود که 
در این تصویر رامبد جوان و نگار جواهریان دست یکدیگر را گرفته اند.
طبق اخبار های شنیده شده  قرار است تندیس رامبد جوان و نگار جواهریان این زوج هنرمند توسط یک شرکت ساخته شود.ساخت این تندیس  جهت تقدیر از رامبد جوان و برنامه هایی ایست که رامبد جوان برای خنداندن مردم ساخته است و در واقع  بیان تشکریست در راستای زحمات  رامبد جوان که جهت شادی مردم ساخته شده است.
دلیل ساخت تندیس رامبد جوان به همراه نگار جواهریان ، همکاری و کمکی است که نگار در طول برنامه ها با رامبد جوان داشته است که رامبد چندین بار به وضوح بخاطر همکاری های نگار از او تشکر و قدردانی کرده است.

پس از فیلم نگار که به گفته خود رامبد جوان هدیه ای به نگار است و در اکران های این فیلم رامبد جوان با لباسی که نام نگار بر روی آن چاپ شده بود،حالا با چاپ پوستری از حضور نگار جواهریان در برنامه خندوانه سخن میگوید.آخرین مهمان برنامه خندوانه در این فصل که می توان گفت حسن خطاب برنامه خندوانه در این فصل محسوب می شود نگار جواهریان است.تا به حال سابقه نداشته است که چنین برنامه ای از تلوزیون پخش شود به گونه ای که مجری و مهمان برنامه نسبت زن و شوهری داشته باشند بی شک برنامه جالب توجه ای خواهد بود زیرا سوال ها و جواب های رد و بدل شده با وجود نسبتی که با هم دارند می تواند جالب توجه باشد از طرفی هم به علت اینکه این امکان داده می شود که از قبل همه برنامه ها با هم هماهنگ شده باشد ،برنامه ای مصنوعی از دید تماشاگر باشد.

درحالی که خبر داغ آمدن نگار جواهریان به خندوانه  این روز ها بر سرزبان ها افتاده است، شنیده ها حاکی از آن است که نگار جواهریان با این تیپ به خندوانه می آید

دعوت از نگار جواهریان در شبی که مسعود فروتن در خندوانه حضور داشت کلید خورد و با اصرارهای مدام مردم این صحبت به واقعیت بدل شد و نهایتا رامبد جوان اعلام کرد که نگار جواهریان  مهمان آخرین قسمت از برنامه خندوانه خواهد بود.

جالب است بدانید که رامبد جوان در لایو اینستاگرامش هم این خبر را اعلام کرده است و بعد از انتشار این خبرحضور نگار جواهریان در خندوانه در صفحه شخصی نگار جواهریان تصویر جدیدی منتشر شد که بسیار جالب بود و نشان از لباس خندوانه ای نگار جواهریان داشت.

نگار سیمرغ گرفته از فیلم سینمایی طلا و مس این روزها با اکران فیلم نگار و همسر خود رامبد جوان  بر سرزبان ها افتاده است. فیلم نگار اولین اکران خود را در جشنواره فیلم فجر داشت. بهترین سیمرغ موسیقی متن را به خود اختصاص داد. فیلمبرداری نگار ٢ ماه زمان برده است. ٢٧آذر ٩٤ آغاز و ١ اسفند ٩٤ به پایان رسید. فیلم نگار نامزد ٩ سیمرغ در سی و پنجمین جشنواره فجر شد. نگار جواهریان در کنار بازیگری به کار دوبله نیز می پردازد. نگار جواهرین بجای کریستین استورات در فیلم کمپ ایکس ری صحبت کرده است.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ