سینا شعبانخانی در بیمارستان بستری شد

bagheri.mry
سینا شعبانخانی خواننده پرطرفدار موسیقی پاپ که صدای او را در تیتراژ پایانی برنامه ماه عسل 96 شنیدیم، صبح امروز در بیمارستان بستری شده است.

سینا شعبانخانی،  صبح امروز (13 شهریور) به دلیل عفونت گوارشی در بیمارستان بستری شد.

مدیر برنامه های سینا شعبانخانی که کامبیز طاهری نام دارد، در خصوص بستری شدن سینا شعبانخانی توضیح داده است:” تاسفانه صبح امروز سینا که از چند روز پیش با ضعف جسمانی مواجه شده بود، به دلیل نامساعد شدن حالش به یکی از بیمارستان‌های تهران منتقل شد و پس از انجام معاینات اولیه، به تشخیص پزشک بستری شد.”

طبق اظهارات او، سینا شعبانخانی اخیرا دچار ضعف جسمانی شده و قبل و بعد از کنسرتش، کسالت داشت. سینا شعبانخانی این روزها مشغول برگزاری تور کنسرت هایش است و از 17 مرداد تا کنون در شهرهای تهران، کرمان، شاهرود، لنگرود و کیش روی صحنه اجرا داشته است.

مدیر برنامه های سینا شعبانخانی همچنین گفته است:” پزشک محترم فعلاً دستور استراحت یک‌هفته‌ای داده‌اند، اما باید صبر کرد تا آزمایشات مربوطه انجام شود و پس از مشخص شدن نتایج، بر اساس تصمیم پزشک محترم عمل خواهیم کرد. انشاالله مشکل خاصی نیست و به‌زودی سینا سلامت کامل خود را به دست خواهد آورد.”

Image result for ‫سینا شعبانخانی بیمارستان‬‎

بیوگرافی سینا شعبانخانی

سینا شعبانخانی در سوم آذر 1367 در خانواده ای هنرمند به دنیا آمده است و فرزند آخر خانواده است که از دانشگاه سراسری در رشته ادبیات فارسی فارغ التحصیل شده است.

پدر او نوازنده ی پیانو و عموی او فارغ التحصیل نوازندگی پیانو از کنسرواتوار فرانسه است. عموی دیگر او تورج شعبانخانی است که آهنگسازی بسیاری از قطعات به یاد ماندنی را عهده دار بوده است. این خانواده هنری در رشد او تاثیرات بسزایی داشته اند.

سینا شعبانخانی نیز فعالیت های هنری خود را از سوم راهنمایی و با نوازندگی پیانو شروع کرده است و طبق اظهارات خود او، تا قبل از آن زمان تنها شنونده ی موسیقی بوده است. تا 4 سال پس از آن تنها به آموزش پیانو گذرانده است و پس از آن در لا به لای نواختن پیانو به خوانندگی نیز گرایش پیدا کرده است.

سینا شعبانخانی که چندی پیش میهمان برنامه دورهمی بود روی آنتن زنده اعلام کرد مجرد است و هنوز ازدواج نکرده است.

اولین قطعاتش را در سال 90 و قبل از رفتن به سربازی ساخته و منتشر کرده است که مورد توجه قرار نگرفته اند. نام آن قطعات “بدون تو تنهام” و “کابوس” بود. وی با قطعه ی “جادوی خاص” که برای مادرش خوانده بود مطرح شد و همچنین با خواندن تیتراژ پایانی برنامه ماه عسل 96 که شعری از روزبه بمانی و با آهنگسازی علیرضا افکاری بود، بر شهرتش اضافه شد.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ