استخدام وزارت نفت چگونه خواهد بود

parya
دیوان عدالت اداری طی حکمی وزارت نفت را مکلف به استخدام دانشجویان دانشگاه صنعت نفت کرد.

استخدام وزارت نفت چگونه خواهد بود:

با رأی دیوان عدالت اداری وزارت نفت مکلف به استخدام تمامی ‌گروه الف های دانشگاه صنعت نفت گردید !

 دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاه صنعت نفت در ادامه اعتراضات خود نسبت به عدم اجرای تعهدات وزارت نفت در قبال استخدام وعده داده شده در زمان انتخاب رشته کنکورشان ، اینبار با شکایت به دیوان عدالت اداری حکم الزام به استخدام از سوی وزارت نفت را اخذ کردند .

این در حالی هست که وزارت نفت قبلا تعهد استخدامی به این دانشجویان را تکذیب کرده بود در حالی که در زمان ورود این دانشجویان به دانشگاه مطبوع خود ، در دفترچه ی ‌انتخاب رشته کنکور سراسری وعده استخدام این جوانان بعد از اتمام تحصیلاتشان را داده شده بود و طبق تعهدنامه محضری مأخوذه از آنان وزارت نفت موظف به استخدام فارغ التحصیلان گروه الف این دانشگاه گشته بود که عدم اجرای این تعهدات از سوی وزارت نفت منجر به اعتراضات گسترده ای شده بود . این اعتراضات از خرداد ماه سال ۹۴ با ابلاغ بخشنامه ای از سوی وزیر‌ نفت ( آقای زنگنه ) مبنی بر لغو تعهد استخدامی این فارغ التحصیلان، شروع شد که پس از آن شاهد اعتراضات گوناگون من جمله اعتصابات دانشجویان در دانشکده های مختلف دانشگاه صنعت نفت و سه هفته تجمع مداوم  جلوی ‌مجلس شورای اسلامی و طوفانهای توئیتری متعدد بوده ایم . این دانشجویان ضمن انتشار این خبر ، بیانیه ای را منتشر کرده اند که متن آن به شرح ذیل میباشد : 
….

حال باید منتظر ماند و دید که استخدام وزارت نفت چگونه خواهد بود و آیا وزارت نفت طبق ادعاهای خود به تعهدات خود و آراء خروجی قوه قضائیه تمکین خواهد کرد یا خیر !

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ
نظرات
ابراهیم

ابراهیم

1396-06-29 - 11:16 پاسخ

دانشجویان دانشگاه نفت در آتش بی مهری های وزارت سوخته اند

رضا

رضا

1396-06-29 - 10:27 پاسخ

من 3 سال از دانشگاه نفت فارغ التحصیل شدم، تو این 30 ماه چی بهمون گذشت خدا میدونه، شخص من حقی که تو این مدت ضایع شده ازم حلال نمیکنم.