داماد حداد عادل کیست؟

پانته آ توتونپیان
داماد حداد عادل چه کسی است؟ دختر حداد عادل، بنت الهدی حداد عادل با چه کسی ازدواج کرده است؟

داماد حداد عادل کیست؟

داماد حداد عادل چه کسی است؟ دختر حداد عادل، بنت الهدی حداد عادل با چه کسی ازدواج کرده است؟

دختر حداد عادل در یکی از برنامه های تلوزیونی به نام “رو به راه” در مورد ازدواجش گفت که با همسرش ( داماد حداد عادل ) در خارج از کشور آشنا شده است.

نام داماد حداد عادل روح الله رحمانی است.

آیا داماد حداد عادل کارمند مایکروسافت بوده است؟

دختر کوچک حداد عادل درباره ازدواجش با یکی از کارمندان شرکت مایکروسافت گفت: در زمانی که در خارج از کشور بودم با وی آشنا شدم و ایشان به خاطر علاقه‌ای که به ایران و فرهنگ آن و امت اسلامی داشت حاضر شد تا رنج مهاجرت به غربت را به جان بخرد و در واقع با همسر خود به ایران بیاید و در ایران زندگی کند.

روح الله رحمانی مدیر برنامه‌های سابق مایکروسافت و آمازون بعد از دو ماه فعالیت در وزارت ارتباطات به دلیل قانون مدیریت خدمات کشوری، از مدیرکلی دفتر امور نوآوری و حمایت از سرمایه‌گذاری این وزارتخانه ،سال گذشته از سمت خود استعفا کرد.

این استعفا به دلیل دوتابعیتی بودن رحمانی انجام شده بود.

شنیده ها حاکی از آن است که داماد حداد عادل در حال حاضر در ایرانسل کار می کند.

بیوگرافی روح الله رحمانی

روح الله رحمانی

متولد و بزرگ‌شده ی اوهایو امریکاست و مدارک لیسانس تا دکترای خود را از دانشگاه سنت لوییس واشنگتن و در رشته علوم کامپیوتر دریافت کرده است. او در گفت و گویی که داشته است درباره خود گفته است؛ “من متولد و بزرگ شده آمریکا هستم و دوران مهد کودک تا دکترا و نهلیتا کار در بخش صنعت را در همین کشور سپری کرده‌ام.”
داماد حداد عادل که سابقه کار در شرکت‌های آمازون و بینگ را دارد گفته است: “در آمریکا یک چیزی رایج هست و آن این که اگر در یک شرکت به حداقل موفقیتی دست یابید، تمانی شرکت های دیگر به شما زنگ می زنند و می‌خواهند شما را به استخدام خودشان درآورند. من در اواخر فعالیت‌هایم در امریکا، دعوت از گوگل، فیس بوک و لینکدین داشتم و چتد شرکت دیگر هم بودند که دعوت به محاصبه کردند. خوبی این پیشنهادات این است که وقتی زیاد می‌شوند، خودتان می‌توانید انتخاب کنید.”
روح الله رحمانی اکنون یکی از اساتید دانشکده علوم و فنون دانشگاه تهران است و درباره فعالیت‌هایش در ایران می‌گوید: “خواستم به ایران بیایم، چون فرصت‌های فوق‌العاده‌ای در این کشور نهفته است و از این طریق می‌توانن به بشر خدمت کنم. تفاوت بزرگی بین کارهایی که در ایران انجام می‌دهم و در امریکا می‌کردم هست و ان این‌که وقتی در امریکا بودم محصول میساختم اما در ایران، کشور می‌سازم!”
پدر و مادر داماد حداد عادل، ایرانی و اهل مشهد هستند و رحمانی خواهر زاده‌ی محسن وزوایی است.
روح الله رحمانی درباره فعالیت‌های دانشگاهی اش می‌گوید: “یکی از کارهایی که در ایران می‌کنم این است که هیات علمی دانشگاه تهران هستم و با دانشجویان در حوزه کارآفرینی کار می‌کنم. با دانشجویان کار می‌کنم تا بعد از اتمام تحصیلاتشان منتطر استخدام نباشند و بتوانند بروند کسب و کار و شرکت خود را بزنند.”
رحمانی به مدت دو ماه در سمت مدیرکل دفتر امور نوآوری و حمایت از سرمایه‌گذاری مشغول بود و در نهایت به دلیل دو تابعیتی بودن از سمت خود استعفا داد. پس از استعفای او وزیر اطلاعات از این موصوع انتقاد کرده و بیان داشت: “طوری مساله دو تابعیتی مطرح می شود که انگار هر فردی که دو تابعیتی است، فاسد، بیگانه، وطن فروش و جاسوس است.”
پس از استعفای او گمانه‌زنی‌ها درباره مهاجرت مجدد داماد حداد عادل به امریکا شروع شد ولی چندی پیش، خبری مبنی بر معاونت وی در ایرانسل به گوش رسید و او اکنون در ایرانسل به خدمات خود مشغول شده است.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ