بیوگرافی محمد جعفری

محمد جعفری قهرمان ووشو کشور ۲۸ ساله و متولد زنجان می باشد.

بیوگرافی محمد جعفری

محمد جعفری (متولد زنجان) و۲۸ساله ووشوکار ایرانی است که محمد جعفری از کودکی در رشته ووشو فعالیت داشته و دارای عنوان قهرمانی استانی، ملی و یک مقام بین‌المللی از کشور ایتالیا در این رشته ورزشی بوده است.

محمد جعفری برای امرار معاش در یک شرکت کاغذ سازی در زنجان کارگری می کرد.

محمد جعفری قهرمان ووشو ایران  دستانش در دستگاه پالپر را از دست داد. طبق آخرین خبرها محمد جعفری دست او در دستگاه گیر کرده است و در حین تلاش برانی نجات دستانش بدنش به زیر دستگاه رفته شده است. شدت این حادثه دلخراش برای محمد جعفری به قدری بالا بود که در لحظه این قهرمان ووشو فوت کرده است.

جزئیات فوت محمد جعفری

 در ساعت ۱۴ و ۳۰ دقیقه روز گذشته، با مرکز اورژانس استان زنجان تماس گرفته شد و در پی حادثه‎ای در یک شرکت کاغذسازی در زنجان، کارگری که قهرمان ووشوی جهان بود، دچار حادثه شده و درگذشت. این ورزشکار محمد جعفری بود.

جواد مرادی در گفتگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه بلافاصله پس از دریافت گزارش، یک دستگاه آمبولانس از پایگاه اورژانس شهرک الهیه به شرکت راشا کاسپین زنجان اعزام شد، افزود: این شخص قبل از رسیدن نیروهای اورژانس در دم فوت شده بود.

مدیر روابط عمومی مرکز فوریت‎های پزشکی استان زنجان گفت: محمد جعفری در حین تلاش برای درآوردن دست خود از زیر دستگاه، سر این کارگر هم در دستگاه گیر می‎کند و قبل از رسیدن اورژانس به محل این کارگر زنجانی فوت می کند.

همچنین رئیس هیئت ووشو استان زنجان از مرگ دلخراش  محمد جعفری ووشوکار ارزنده زنجانی و قهرمان جهان خبر داد و گفت محمد جعفری ووشوکار زنجانی و دارنده چندین عنوان قهرمانی کشور بر اثر حادثه کارگری، جان به جان‌آفرین تسلیم کرد.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ