فرهاد مجیدی و دستیاری شفر

پانته آ توتونپیان
برخی شنیده ها و خبرهای غیر رسمی حاکی از آن است که شفر فرهاد مجیدی را به عنوان دستیارش برای مربی گری تیم استقلال انتخاب کرده است.

فرهاد مجیدی دستیار وینفر شفرشد

بعد از امضای قرار داد وینفر شفر با تیم استقلال و انتخاب وی به  عنوان سرمربی این تیم ،شایعاتی وجود دارد که خبر از دستیاری فرهاد مجیدی می دهد.

 فرهاد مجیدی که یکی از اعضای کادرفنی تیم جوانان اسپانیول محسوب می شود، به عنوان دستیار شفر در استقلال انتخاب شد. هنوز این خبر قطعی نیست و دستیاری مجیدی رسما اعلام نشده است.

آیا فرهاد مجیدی دستیار وینفر شفر شده است؟

هنوز این خبر به طور رسمی اعلام و یا تایید نشده است.اما برخی از رسانه ها از زبان فرزاد مجیدی،در مورد دستیار شدن فرهاد مجیدی می گویند:

فرزاد مجیدی: صحبت‌های مطرح شده مبنی بر انتخاب فرهاد مجیدی به عنوان مربی استقلال درست نیست  چون هیچ مبحثی در این باره مطرح نشده است.

بیوگرافی فرهاد مجیدی

فرهاد مجیدی قادیکلایی (زاده ۱۳ خرداد ۱۳۵۵) بازیکن فوتبال اهل ایران است که در حال حاضر در باشگاه استقلال تهران بازی می‌کند .وی سابقه بازی در باشگاه‌های بهمن کرج، راپیدوین اتریش، الوصل امارات، العین امارات ، الاهلی امارات،النصر امارات و الغرافه قطر را دارد.وی یک برادر و ۲ خواهر دارد. به غیر از فرهاد، برادرش فرزاد نیز به فوتبال روی آورد.

فرهاد مجیدی در تاریخ ۷ آبان ۱۳۹۲ در بازی مقابل مس کرمان از دنیای فوتبال خداحافظی کرد.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ