سید احمد خمینی کیست؟

سید احمد خمینی نوه امام خمینی کیست و چه می کند؟ماجرای شوخی احمد خمینی با رانندگی زنان عربستان را با هم در این مطلب بخوانیم.

سید احمد خمینی کیست؟

سید احمد خمینی نوه امام خمینی و هم نام فرزند دوم امام خمینی است که به خاطر فعالیت هایش در شبکه مجازی و اینستاگرام در میان مردم شناخته شده و از محبوبیت بالایی برخور دار است.

سید حسن خمینی با ندا (فاطمه) موسوی بجنوردی دختر سید محمد موسوی بجنوردی ازدواج کردصاحب 4 فرزند شد.  چهار فرزند با نام‌های سید احمد، نرگس سادات، فرشته سادات و سید محمدهادی .

 سید احمد خمینی فرزند حجت الاسلام سیدحسن خمینی در سن 18 ملبس به لباس روحانیت شد و توانست در لباس روحانیت پای در راه خاندان خود بگذارد.از مدتها قبل شنیده می شد که وی مشغول فراگیری علوم حوزوی نزد پدر و پدربزرگش(آیت الله موسوی بجنوردی) است.
سیداحمد خمینی که از فعالان شبکه های اجتماعی است و صفحه شخصی وی در اینستاگرام حدود 114 هزار دنبال کننده دارد به تازپی در کنکور سراسری شرکت کرده است و این نشان دهنده سن کم اوست.


شوخی احمد خمینی با رانندگی زنان در عربستان

احمد خمینی همان طور که در اینستاگرام فعال است در توییتر نیز فعالیت خود را ادامه می دهد.احمد خمینی در پستی رانندگی زنان در عربستان را مورد تمسخر قرار داد اما پس از انتشار پست خود پستی دیگر مبنی بر عذرخواهی انتشار داد.حال تمسخر رانندگی زنان در عربستان توسط احمد خمینی او را بر سر زبان ها آورده است.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ