ماجرای تجاوز راننده اسنپ به زن شوهر دار

ماجرای تجاوز راننده اسنپ به زن شوهر دار و چگونگی این اتفاق را با هم در این مطلب بخوانیم

ماجرای تجاوز راننده استپ به زن شوهردار

چندی پیش خبر تجاوز راننده اسنپ به مسافر که زنی جوان بود  مطرح شد در این خبر هوناک راننده اسنپ  متجاوز که یک پسر جوان بود به زنی شهرستانی  که همسر داشت و قصد بازگشت به شهرستان را با هواپیما و از طریق فرودگاه داشت در بیابان های اطراف شهر تهران تجاوز کرد.عصر 23 شهریور ماه امسال زن جوانی سراسیمه پای در کلانتری 103 گاندی گذاشت و از ماجرای گرفتار شدن در دام جوان شیطان صفت و تجاوز راننده اسنپ  پرده برداشت.

داستان تجاوز راننده اسنپ چه بود

پس از دستگیری راننده اسنپ متجاوز در پی بازجویی ها مشخص شد راننده اسنپ متجاوز دارای سابقه کیفری بوده است.در ادامه و در پاسخ به اینکه چگونه در اسنپ استخدام شده بود با وجود سابقه کیفری که داشت تشریح نمود که هنگامی که اسنپ به علت ناقص بودن مدارک به او گفته بودند که تا کامل کردن مدارک نمی تواند در اسنپ کار کند ،در حین بازگشت از افرادی که راننده اسنپ را به طور رایگان در خیابان ها ثبت نام می کنند خواسته بود تا او را کمک کند تا در اسنپ مشغول به کار باشد.ثبت نام کننده هم راهی به او پیشنهاد میدهد که مدارک شخص دیگری را جایگزین خود کند و با هویت فرد دیگری در اسنپ کار کند.بدین ترتیب با هویت جعلی دوباره به اسنپ بر میگرد.

تجاوز چگونه رخ داد

این زن به ماموران گفت: چندی قبل برای عمل جراحی به تهران آمدم و در این مدت در خانه یکی از بستگانم زندگی می کردم تا اینکه پس از بهبودی تصمیم گرفتم به شیراز بازگردم و یک بلیط هواپیما برای ساعت 19:30 امروز دقیقه تهیه کردم.

وی افزود: ساعت 17… درخواست ماشین کردم و ساعت 17:30 دقیقه خودروی پراید سفید رنگی به جلوی خانه بستگانم در خیابان دماوند آمد و زمانیکه قصد سوار شدن بر صندلی عقب خودرو را داشتم پسر جوان که راننده  اسنپ پراید بود ادعا کرد که کمک فنر عقب خودرویش عقب است و از من خواست که در صندلی جلو بنشینم.

خودرو به سمت فرودگاه حرکت کرد که در مسیر به ترافیک برخوردیم که راننده با ادعای اینکه مسیر میانبری می شناسد تغییر مسیر داد و وارد جاده خاکی شد.

ترسیده بودم و از او خواستم که به مسیر اصلی بازگردیم اما او در محلی خلوت خودرو را متوقف کرد و با تهدید چاقو و در حالیکه التماسش می کردم مرا هدف نیت شومش قرار داد.

پسر جوان راننده متجاوز پس از آزار و اذیت پشت فرمان خودرویش نشست و شروع به حرکت کرد و در یک خیابان برای خریدن سیگار توقف کرد که بهترین لحظه بود که پا به فرار بگذارم.

در اعترافات راننده اسنپ گفته شده هنگامی که مسافر خود را سوار نموده بود به علت سر و صدای چرخ های ماشین از زن جوان با اصرار فراوان می خواهد تا در صندلی جلو ماشین بشیند.زن نیز در پی اصرار های زیاد قبول می کند اما راننده  متجاوز به جای اینکه او را در مسیر فرودگاه ببرد مسیر بیابان های اطراف تهران را انتخاب می کند و در حرکتی شیطانی به او تجاوز میکند.

گفتگو با راننده اسنپ متجاوز

روز حادثه چه اتفاقی افتاد؟

…درخواستی آمد برای من در نارمک به مقصد فرودگاه مهرآباد، وقتی آمد دیدم یک خانم است که در صندلی عقب سوار شد که بخاطر خراب بودن کمک فنرم خودرویم از او خواستم در صندلی جلو بشیند که در مسیر تصمیم گرفتم با او رابطه برقرار کنم که ابتدا پیشنهاد دادم قبول نکرد و بعد از آن مجبور شدم به زور کاری که نباید می کردم را انجام دادم.

بعد از ماجرای کجا رفتی؟

به سمت فرودگاه راه افتادیم که در خیابان میرداماد توقف کردم که سیگار بخرم که دیدم یک دفعه از خودرو پیاده شد و من منتظرش بودم و چون روی قرص بودم و مواد مخدر شیمیایی …. کشیده بودم ترسیدم و به سمت خانه مان رفتم و آنجا بود که متوجه شدم کیف و لپ تاپش را جا گذاشته است و پس از اینکه وارد خانه شدم و کیف را چند روز در خانه مان بود که روز دوم وقتی در کیف را باز کردم شناسنامه زن جوان را دیدم و تازه متوجه شدم که او ازدواج کرده و شوهر دارد.

خانواده ات درباره کیف زنانه حرفی نزدند؟

گفتم کیف یکی از مسافرانم است که داخل خودرو جا گذاشته است.

کی متوجه شدی پلیس در تعقیبت است؟

پس از چند روز …به من زنگ زدند و اعلام کردند که از من شکایت شده است.

دوست دختر داری؟

بله، با دخترهای زیادی دوست هستم.

چرا با مسافر زن رابطه شیطانی برقرار کردی در حالیکه به تو گفته بود مریض است؟

قرص خورده بودم و مواد مخدر مصرف کرده بودم و نمی دانستم چه کاری می کنم.

تو که گفتی اعتیاد نداری؟

مصرف می کنم ولی اعتیاد ندارم و در آن لحظه برای خودم نبودم.

یعنی اگر مواد نمی کشیدی دست به این کار نمی زدی؟

نه، چون کنترلم دست خودم نیست.

یعنی اگر ناموس خودتم بود باز این اقدام شیطانی را انجام می دادی؟

نه.

فکر نمی کردی تحت تاثیر این مواد به خانواده ات آسیب برسانی؟

همیشه تو تنهایی خودم مواد می کشیدم.

چرا قبل از سوار کردن مسافرت مواد کشیدی؟

وقتی آخرین مسافرم را پیاده کردم مواد کشیدم که برای من پیام درخواست مسافر آمد که قصد داشتم کلید انصراف را بزنم که دستم به گزینه دیگری خورد که تصمیم گرفتم این مسافر را به مقصد برسانم و به خانه بروم که این اتفاقات رخ داد.

چرا با اسم و هویت خودت در تاکسی اینترنتی کار نمی کردی؟

2 ماه قبل در تاکسی اینترنتی کار می کردم که بخاطر خالکوبی و جای چاقویی که روی سرم بود اخراج شدم و در خیابان بودم که دیدم چند نفر کنار خیابان ایستادند و راننده استخدام می کنند که با یکی از آنها در مورد اتفاقی که افتاده صحبت کردم که پسر جوان اعلام کرد که اگر گواهینامه و مشخصات فرد دیگری را تهیه کنی می توانی دوباره مشغول به کار شوی.

مدارک را تهیه کردی؟

بله، گواهینامه و مشخصات یکی از بستگانم را تهیه کردم و وقتی گفتم با عکسم چه می کنید وی ادعا کرد که می تواند کاری کند که عکسم ثبت نشود که شماره اش را گرفتم و مدارکی که می خواست را تهیه کردم و بعد از آن دوباره با مشخصات یکی دیگر مشغول به کار شدم.

از چند سالگی دوستی و رابطه با دختر را شروع کردی؟

از 14 یا 15 سالگی

وضعیت مالی خوبی داری؟

نه، ولی کار می کردم و پول داشتم

بچه چندم خانواده هستی؟

بچه آخر هستم.

خانواده ات به این رفتارات اعتراض نمی کردند؟

چرا ولی من توجه ای نمی کردم.

پشیمانی؟

بله.

هشدار دادستان تهران به مدیر اسنپ

دادستان تهران با هشدار به مدیر اسنپ اعلام کرد: قرار نبود با این گونه تبلیغات فریبنده مردم را اغوا کنید، شما چگونه با هلی‌کوپتر مردم را به دل طبیعت می‌برید و موسیقی زنده پخش می‌کنید؟ لذا به مدیر اسنپ هشدار داده می‌شود تا مواظب باشد که فعالیت‌های این شرکت، محملی برای ایجاد ناامنی و ارتکاب جرایم نشود. قرار بر این بود که به مردم خدمت ارائه شود نه این که راننده اسنپ، زنی را به تپه‌ها ببرد و به او تجاوز کند و آن گاه با تبلیغات فریبنده و غیرواقعی اسنپ را بزرگ جلوه دهید

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ