⁣نامزدی نوید محمدزاده در آسیا‌پاسیفیک

نوید محمدزاده برای بازی در فیلم «بدون تاریخ، بدون امضا» نامزد جایزه بهترین بازیگر مرد جشنواره «آسیا پاسیفیک» شد.

⁣نامزدی نوید محمدزاده در آسیا‌پاسیفیک

نوید محمدزاده در جشنواره آسیا پاسیفیک خوش درخشید و توانست برای ایران افتخارآفرینی کند. نوید محمدزاده برای بازی در فیلم «بدون تاریخ، بدون امضا» نامزد جایزه بهترین بازیگر مرد جشنواره «آسیا پاسیفیک» شد.

فیلم «اسکی‌باز» به کارگردانی «فریدون نجفی» نیز نامزد دریافت بهترین فیلم بلند بخش کارگردانان جوان این جشنواره است. مراسم اعطای جوایز یازدهمین دوره آسیاپاسیفیک دوم آذر در بریزین استرالیا برگزار می‌شود.

بدون تاریخ،بدون امضا:

بدون تاریخ، بدون امضا فیلمی به کارگردانی وحید جلیلوند، نویسندگی او و علی زرنگار و تهیه‌کنندگی علی جلیلوند محصول سال ۱۳۹۵ است.

فیلم اسکی باز

اسکی باز اولین فیلم بلند سینمایی فریدون نجفی است که در سال ۱۳۹۶ در ارتفاعات زردکوه بختیاری ساخته شد. این فیلم نگاهی انسانی و عاطفی به زندگی کودکان و نوجوانان دارد و به نقد چالش‌های اجتماعی و تربیتی در این زمینه می‌پردازد.

فیلم «اسکی باز» با دریافت هفت پروانه زرین، پر افتخارترین و بهترین فیلم سینمایی سی امین جشنواره بین‌المللی فیلمهای کودکان و نوجوانان ایران شد.

بیوگرافی فریدون نجفی:

فریدون نجفی بختیاری در 16 آبان سال 1356 در شهرستان کوهرنگ دیده به جهان گشود. (فریدون نجفی  کارگردان سینما و فیلمنامه‌نویس، اهل ایران است. او فارغ‌التحصیل سینما با گرایش کارگردانی در مقطع کارشناسی است. اغلب آثار داستانی و مستند وی در جشنواره‌های معتبر ملی و بین‌المللی مورد توجه قرار گرفته و جوایز متعددی را کسب کرده‌است

آثار فریدون نجفی :

از آثار ففریدون نجفی می توان به کارگردانی فیلم‌های: دوک، بردگوری، المپیک در شلمزار، کارنامه، خاتون، راه و ستاره، خانه فاطمه کجاست؟،یار دوازدهم، خروسک و سریال تلویزیونی روستای ما، که از گروه کودک و نوجوان شبکه اول سیما پخش شد؛ و فیلمهای داستانی آواز باران و ایلوگ که از شبکه دوم سیما و شبکه‌های مختلف پخش شدند اشاره نمود. مجموعه مستند همدرنگ، افسانه ماه تی تی که از شبکه‌های مختلف پخش شد. مستند آخرین کوچ. و سینمایی اسکی بازاولین فیلم سینمایی فریدون نجفی با دریافت هفت پروانه زرین در دو بخش بین‌الملل و سینمای ایران، پر افتخارترین و بهترین فیلم سی امین جشنواره بین‌المللی کودکان و نوجوانان شد

بیوگرافی نوید محمدزاده:

 نوید محمدزاده  در 17 فروردین سال 1365 در شهر ایلام متولد شد.نوید محمدزاده  مجری، بازیگر سینما و تئاتر ایرانی است. نقش‌آفرینی وی در فیلم عصبانی نیستم موجب تحسین بسیاری از منتقدین گردید، تا جایی که بسیاری محمدزاده را شایستهٔ دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد در سی و دومین دوره جشنواره فیلم فجر می‌دانستند. وی دو بار پیاپی موفق به دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد جشنواره فیلم فجر و همچنین تندیس بهترین بازیگر مرد جشن حافظ گردیده‌است

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ