نتیجه بازی دربی 85

بازی دربی امروز درحالی انجام شد که دوتیم تهرانی برای بار 85 ام به مصاف هم رفتند. نتیجه بازی دربی 85 تساوی نبود و به نفع یکی از دو تیم رقم خورد.

نتیجه بازی دربی 85

نتیجه بازی دربی 85 این بار تساوی نبود و یک تیم برنده داشت. دربازی دربی 85 ام که امروز 4ام آبان ماه 96 انجام شد، اینبار تیم پرسپولیس توانست تیم استقلال را شکست دهد و برنده دربی 85 ام شود. نتیجه بازی دربی 85 ام یک بر صفر به سود تیم پرسپولیس پایان یافت.نتیجه بازی دربی 85 درصورتی به سود پرسپولیس پایان یافت که ورزشگاه آزادی دوساعت مانده به بازی مملو از جمعیت شد و بازهم بازر سیاه برای بلیط این بازی به راه افتاد.

هواداران سرخابی شاهد تقابل جذابی شدند. استقلال تهران با پیروزی برابر نساجی مازندران پای به این دیدار گذاشته و پرسپولیس با برتری مقابل نفت طلاییه. این دو تیم پس از صعود به مرحله بعدی جام حذفی تقریبا از شرایط یکسانی بهره می‌برند ولی استقلال کار با سرمربی آلمانی را نزدیک به دو ماهی است که آغاز کرده و برای کسب نتیجه پیروزی بیشتر از سرخپوشان تمایل دارد. نتیجه این دربی یکی از جذابترین رویارویی‌های سرخابی‌ها خواهد بود چون برانکو ایوانکوویچ و وینفرد شفر اولین باری است که در قالب سرمربی دو تیم پرطرفدار پایتخت رو در روی هم قرار می‌گیرند.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ