خواستگاری سوم از پرستو صالحی

خواستگاری های پرستو صالحی ادامه دارد.با هم بخوانیم

خواستگاری سوم از پرستو صالحی:

سامان گوران در برنامه تی وی پلاس بار دیگر از پرستو صالحی خواستگاری نمود.در برنامه تی وی پلاس سامان گوران با پیشنهادی قاطع از پرستو صالحی در خواست ازدواج نمود.خواستگاری سامان گوران از پرستو صالحی بار دیگر سوژه کاربران شده است.

چندی پیش خواستگاری بازیگر دور همی در لایو پرستو صالحی سوژه رسانه ها و فضاهای مجازی شد که با فیلم های بعدی که این دو هنرمند در صفحه خود قرار دادند از شوخی بودن این واقعه خبر دادند.

جزییات خواستگاری سامان گوران از پرستو صالحی:

در برنامه تی وی پلاس سامان گوران در ابتدا برنامه از پرستو صالحی خواستگاری نمود که پرستو صالحی در ادامه شوخی خود  که گفته بود نفر سومی که از من خواستگاری کند باید با من ازدواج کند موضوع را با شوخی رد نمود اما سامان گوران گفت بخدا جدی می گویم ،اگر لازم است تا پیشنهادم را رسمی تر بگویم.این حرف سامان گوران با واکنش پرستو صالجی رو به رو شد.

سامان گوران دانش‌آموخته رشته بازیگری تئاتر است. سامان گوران  با بازی در سریال طنز خنده بازار با تقلید افرادی همچون مهران مدیری، علی دایی، رضا صادقی، مهدی فخیم‌زاده و عادل فردوسی‌پور به شهرت رسید و موجب اعتراض برخی افراد مانند علی دایی و رضا صادقی شد.

سامان گوران با بازی در سری های اول و دوم سریال طنز خنده بازار توانست شهرت بدست آورد اما به دلایل نامعلومی از ادامه کار در سری سوم این برنامه خودداری کرد.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ