وضعیت دختر نجات یافته از خودکشی اصفهان

چندی پیش خودکشی دو دختر در اصفهان از روی پل صورت گرفت که یکی از آنها از مرگ نجات یافت.

حال دختر نجات یافته اصفهانی در ماجرای  خودکشی از روی پل:

اخبار خودکشی دو دختر دانش آموز از روی پل در اصفهان به صورت گسترده در فضاهای مجازی پخش شد،که در این اخبار گفته شد یکی از دانش آموزان جان سالم به در برده است.اما اکنون حال جسمانی و روحی دختر دانش آموز اصفهانی چگونه است.

گزارش آخرین وضعیت دانش آموز بازمانده از حادثه خودکشی که اتفاقا مورد پرسش و جستجوی عموم مردم می‌باشد.
دکتر مهدی تیموری، پزشک معالج این دانش آموز گفت: از دو دانش آموزی که درپل هوایی چمران اصفهان اقدام به خودکشی کرده بودند یک نفرشان بعد از انتقال به بیمارستان فوت و دیگری تحت درمان قرار گرفته است.
وی اضافه کرد: دانش آموز مذکور بعد از 10 روز بستری اکنون 5 روز است که ترخیص شده، وضعیت جسمی و روحی خوبی دارد و باید پیگیری های لازم از جمله فیزیوتراپی و توانبخشی را انجام دهد.
تیموری ادامه داد: البته به‌خاطر بی‌حرکتی خطر آمبولی وجود دارد که برای جلوگیری از بروز آن در حال حاضر داروهای لازم تجویز و مصرف می‌شود.
وی با بیان اینکه در این مدت 4 جراحی بر روی نقاط آسیب دیده صورت گرفته تصریح کرد: از آن جا که بیمار مذکور با دست و پا سقوط کرده صدمات شدیدی به این نواحی وارد شده اما سر مصدوم در اثر برخورد با پیکر نفر دومی که خودکشی کرده سالم و بدون آسیب دیدگی است و تا مدت‌ها به کمک عصا قادر به راه رفتن خواهد بود اکنون هم با عصا مسافت کوتاهی را می تواند قدم بردارد که به نظر نمی رسد دیگر به جراحی نیاز باشد. .

جزییات حال عمومی دختر نجات یافته از حادثه خودکشی اصفهان

حال «نیلوفر» -دختر نجات یافته در تصویر سمت راست رو به بهبود است و صبح چهارشنبه عمل موفقیت آمیزی روی پاهایش انجام شده است.» وی افزود: «وی در نخستین اظهاراتش بیان کرده، قصد خودکشی نداشته و برای نجات دوستش جلو رفته که ناخواسته سقوط کرده است. همچنین پس از پیدا شدن علائم خاص روی بدن دختر فوت شده شایعاتی مطرح شد و این زخم‌ها را به بازی یا چالش خاصی ربط دادند.

اما واقعیت این است که خراش‌های روی دست‌های نوجوان جانباخته به خاطر تلاش ناکام وی برای خودکشی در گذشته بوده است.»

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ