قضیه گربه و مجید چیست

ویدیویی که این روزها در فضای مجازی دست به دست می شود درباره گربه و مجید است، با ما همراه باشید تا ببینیم قضیه گربه و مجید چیست.

قضیه گربه و مجید چیست

به تازگی حرکتی جالب دربین مردم باب شده است که به عنوان یک چالش شناخته می شود. دراین حرکت با نام مجید و گربه یک بازی جالب و خنده دار به راه افتاده است که در آن افراد دوربین به دست میگیرند و در خیابان با دیدن گربه ای، آن را به نام مجید صدا میزنند و گربه به سمت دوربین برمیگردد و دوربین را نگاه می کند. افراد با دیدن این صحنه میخندند.

 در ادامه قضیه گربه و مجید  ، را در فیلم های زیر ببینید.

[video1]

[video2]

راز چالشی به نام “مجید”

یک دامپزشک می‌گوید واکنش گربه‌ها به خطاب قراردادن آنها از سوی انسان‌ها طبیعی است و برای هر نامی صدق می‌کند.یعنی گربه ها فقط به نام مجید به سمت شما برنمیگردند و آنها را با هر نامی صدا کنید این اتفاق خواهد افتاد.

مجیدیه و گربه:

پس از چالش مجید و گربه به تازگی باب شده است که مردم از جایی که گربه ها تجمع کرده اند عکس گرفته و با کپشن مجیدیه آن را در فضای مجازی قرار می دهند.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ
نظرات
صونیا

صونیا

1397-02-07 - 06:36 پاسخ

واقعا مردم دیر فهم وخنگ بین جامعه ایران هستش خب گربه رو به هر اسمی صدا کنی بر میگرده نگات میکنه چه با معنی چه بی معنی واسم مجید هیچ تاثیری رو برگشتن گربه نداره?

1396-11-25 - 06:00 پاسخ

بده بد

مجید

مجید

1396-09-25 - 18:45 پاسخ

درسته خیلی جالبه ولی توجه کردید کتاب خدا هم ملقب به مجید است(قران مجید) اسمهاهم حرمت دارند

abolfazl

abolfazl

1396-09-16 - 03:18 پاسخ

سلام.ناشناسی که میگی اشکال نداره که گربه رو مجید صدا کنن واقعآ تو مسلمونی‌؟برای بعضی بد بختا آرزوی مرگ میکنم که برای بساط خندشون حتی با نام خدا هم شوخی میکنن.خدا ازشون نگذره و به دردی دچارشون کنه که بگن به کی چکار کردیم.با نام خدا شوخی نکنید که چوب خدا صدا نداره.بدبختها

ناشناس

ناشناس

1396-09-09 - 11:58 پاسخ

به نظر من این موضوع اصلا جالب و خنده دار نیست و نشونه ی جهل مردمه. کاملا مشخصه که هدف بد نشون دادن قرآن مجید از طرف دشمنان اسلامه. و چه زشته که کسی بخواد بین قرآن مجید با یه حیوون ارتباطی پیدا کنه.فقط می تونم بگم متاسفم براشون

علی

علی

1396-09-05 - 22:39 پاسخ

سلام این که مردم گربه رو به اسم مجید صدا بزنن کار دشمنان اسلام و قرآن بوده چون به قرآن مجید میگوییم و قرار دادن اسم گربه با مجید اصلا کار خوبی نیست و توهین به قرآن هست .

1396-09-05 - 21:22 پاسخ

? جریان مجید و گربه .. جدیدا عده ای در فضای مجازی با تصور اندازی اینکه گربه را مجید صدا کنند دست به یک حرکت گسترده برای هماهنگی ذهنی این نام مقدس در کنار گربه زده اند...هدف چنین کاری کتاب مقدس مسلمانان است که انرا قران مجید مینامیم..و قصد انها این است که کودکان فردا وقتی نام قران مجید را میشنوند به یاد گربه که نمادی از مرموزی.بی وفایی و اوارگی در خیابان بیفتند..چنین تصوری ناخوداگاه حس بدی از قران در ذهن کودکان خواهد ساخت.. لطفا نشر دهید و مراقب باشید ناشر کلیپ ها وتصاویر انها نباشید.

ناشناس

ناشناس

1396-09-05 - 11:01 پاسخ

این ازبی دینی که نمیدونید مجید یکی از اسمهای خداست متٲسفم

نادر

نادر

1396-09-04 - 18:10 پاسخ

جریان مجید و گربه ...یک عملکرد خطر ناک انگلیسی جدیدا عده ای در فضای مجازی با تصور اندازی اینکه گربه را مجید صدا کنند دست به یک حرکت گسترده برای هماهنگی ذهنی این نام مقدس در کنار گربه زده اند...هدف چنین کاری کتاب مقدس مسلمانان است که انرا قران مجید مینامیم..و قصد انها این است که کودکان فردا وقتی نام قران مجید را میشنوند به یا گربه که نمادی از مرموزی.بی وفایی و اوارگی در خیابان بیفتند..چنین تصوری ناخوداگاه حس بدی از قران در ذهن کودکان خواهد ساخت..لطفا نشر دهید و مراقب باشید ناشر کلیپ ها وتصاویر انها نباشید

ناشناس

ناشناس

1396-09-04 - 17:36 پاسخ

خیلی هم بی مزه و زشت میباشد.