ماجرای رابطه ترلان پروانه وسعید عزت اللهی

چند روزی است ماجرای رابطه ترلان پروانه وسعید عزت اللهی موضوع داغ فضای مجازی شده است. مصاحبه های داغ سعید عزت اللهی و ترلان پروانه سایت های داخلی شده است. برای اطلاع از جزئیات ماجرای رابطه ترلان پروانه وسعید عزت اللهی این خبر را تاانتها بخوانید.

ماجرای رابطه ترلان پروانه  وسعید عزت اللهی

چند روزی است ماجرای رابطه ترلان پروانه  وسعید عزت اللهی موضوع داغ فضای مجازی شده است. مصاحبه های داغ سعید عزت اللهی و ترلان پروانه سوژه سایت های داخلی شده است. برای اطلاع از جزئیات ماجرای رابطه ترلان پروانه  وسعید عزت اللهی این خبر را تاانتها بخوانید.

چندی پیش ترلان پروانه پستی در اینستاگرام منتشر کرد که سعید عزت اللهی بازیکن جوان فوتبال کشورمان با گذاشتن نظر در زیر آن توجه مخاطبین را به سمت خود جلب کرد. ترلان پروانه هم به پیام سعید عزت اللهی در اینستاگرامش واکنش نشان داد. اینپیام ها بین ترلان پروانه و سعید عزت اللهی علنی شدن رابطه ی این دوجوان محبوب کشورمان را خبر می داد.

پس از گذشت حدود دو ماه از انتشار خبر رابطه ترلان پروانه با سعید عزت اللهی، چند روز قبل سعید عزت اللهی با مصاحبه با شبکه ری اکشن تی وی پلاس در باره رابطه اش با ترلان پروانه گفت؛ «با ترلان پروانه در رابطه بودم اما ایده آل هایم را نداشت. دیگر برایم اهمیتی ندارد، من دست رو هرکسی نمیذارم».

پس از مصاحبه سعید عزت اللهی، ترلان پروانه با انتشار پستی در اینستاگرام به این مصاحبه سعید عزت اللهی واکنش نشان داد و این پست ترلان پروانه تاییدی بر تمام شدن رابطه ترلان پروانه و سعید عزت اللهی داشت.

واکنش ترلان پروانه به مصاحبه سعید عزت اللهی

مادر ترلان پروانه به گفته های سعید عزت الهی پاسخ داد

?پریسا ابوالحسنی: کسانی که ما را می شناسند می دانند این حرف ها در حد ما و شایسته خانواده مان نیست. 
?خود ما و ترلان دارای وکیل هستیم. چون در این زمینه تخصصی ندارم و مسئله بسیار حساسی هم است، ممکن است اقدام کنیم یا اینکه هیچ عکس العملی نشان ندهیم. 
?هیچ قضاوتی در این باره هم نمی کنیم و واقعا نمی دانم این شبکه ها چه قصد و هدفی از این کار خود دارند.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ