ازدواج کریم انصاری فرد با میلیاردر یونانی

برای اطلاع از جزئیات خبر ازدواج کریم انصاری فرد با میلیاردر یونانی این خبر را بخوانید.

ازدواج کریم انصاری فرد با میلیاردر یونانی

ساعاتی پیش رسانه های یونانی با انتشار تصاویری از کریم انصاری فرد با میلیاردر یونانی خبر از رابطه عاشقانه این دو دادند. پس از آن رسانه های داخلی ازازدواج کریم انصاری فرد با میلیاردر یونانی خبر دادند، اما تاکنون هیچ گونه خبری مبنی بر تایید و یا تکذیبازدواج کریم انصاری فرد با میلیاردر یونانی منتشر نشده است و ممکن است این خبر در حد شایعه باشد. برای اطلاع بیشتراز جزئیات خبر ازدواج کریم انصاری فرد با میلیاردر یونانی این مت را تا انتها بخوانید.

 طبق گزارش ها و تصاویر منتشر شده کریم انصاری فرد بازیکن تیم باشگاهی المپیاکوس یونان با یک زن ثروتمند یونانی به نام الکساندرا سوفیا کالولیس وارد رابطه عاشقانه شده است.رسانه های مطرح یونانی با انتشار تصاویری از رابطه عاطفی ملی پوش ایرانی باشگاه المپیاکوس با یک میلیاردر یونانی – آمریکایی پرده برداشتند و مدعی شدند این دو تصمیم خود را برای ازدواج قطعی کرده اند.الکساندرا کالولیس مدیر یک شرکت حمل و نقل یونانی است.

بر اساس گزارش رسانه های یونانی کریم انصاری فرد که برای تعطیلات سال نو میلادی به اتریش سفر کرده با یک زمرد گران قیمت از نامزد ۲۴ ساله خود الکساندرا صوفیا کالولی خواستگاری کرده و از او پاسخ مثبت دریافت کرده است. در این مراسم که در حضور پدر و مادر الکساندر برگزار شد برای برگزاری مراسم ازدواج نیز تصمیماتی گرفته شد.

البته طبق بررسی انجام شده تصاویر مربوط به اتریش برای یک سال پیش است اما به تازگی مورد توجه رسانه ها قرار گرفته است!به ادعای رسانه های یونانی همسر کریم انصاری فرد از خانواده های ثروتمند یونانی محسوب می شود و مدیریت شرکت IMEQ – CENTER را که یک شرکت معتبر حمل و نقل دریایی است برعهده دارد.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ