بیوگرافی الهه حصاری

بیوگرافی الهه حصاری را در ادامه بخوانید.

الهه حصاری که با بازی درسریال هشت و نیم دقیقه بسیار مورد توجه قرار گرفت دارای لیسانس زبان می باشد که در ادامه بیشتر با بیوگرافی الهه حصاری آشنا خواهید شد.

الهه حصاری کیست؟

در دوره دبیرستان در گروه‌های تئاتر دبیرستان شرکت داشته و دوره کلاسهای بازیگری مؤسسه فرهنگی هنری چهره‌های ماندگار را با کسب رتبه ممتاز پشت سر گذاشته است. اولین حضور او در سینما در سال ۱۳۸۶ با بازی در فیلم «نطفه شوم» بود. وی علاوه بر بازیگری مربی باشگاه ورزشی نیز می‌باشد.وی به تازگی در برنامه دورهمی مهران مدیری حضوریافت. الهه حصاری (زاده ۱۸ مرداد ۱۳۶۹ – تهران) بازیگر ایرانی است. لهه حصاری لیسانس زبان انگلیسی و فوق دیپلم تربیت بدنی، در دوره دبیرستان در گروه‌های تئاتر دبیرستان شرکت داشته و دوره کلاسهای بازیگری مؤسسه فرهنگی هنری چهره‌های ماندگار را با کسب رتبه ممتاز پشت سر گذاشته است. اولین حضور او در سینما در سال ۱۳۸۶ با بازی در فیلم «نطفه شوم» بود. وی علاوه بر بازیگری مربی باشگاه ورزشی نیز می‌باشد.

فیلم های سینمایی الهه حصاری

داره صبح میشه     یلدا جبلی     پی ۲۲     حسین قاسمی جامی     نقش نگار     علی عطشانی   قاعده تصادف     بهنام بهزادی   انتهای خیابان هشتم     علیرضا امینی    
 آزاد راه     عباس رافعی    زنان ونوسی، مردان مریخی   زن‌ها شگفت انگیزند     تاکسی نارنجی     نطفه شوم

یکی از افتخارات  او دریافت جایزه بهترین نقش اول زن از جشنواره اوراسیا قزاقستان برای فیلم «نگران نباش سارا» به کارگردانی علیرضا امینی می باشد.

ازدواج الهه حصاری

به تازگی در فضای مجازی عکس این بازیگر معروف در کنار مردی منتشر شده و وی را برادر الهه حصاری نامیده اند این موضوع صحت ندارد و خانوم حصاری سه خواهر دارد که وی مجرد هست و ازدواج نکرده است

 حصاری کارش را با آموزشگاه‌های بازیگری آغاز کرده و حضور ابراهیم وحیدزاده، باعث شده تا وی خیلی زود وارد کارهای سینمایی شود و در اولین فیلمش جلوی دوربین این کارگردان برود. پس از عروسک، وی در فیلم «زنان ونوسی، مردان مریخی» به کارگردانی کاظم راست گفتار بازی کرده و از این فیلم به بعد، سایر آثارش هنوز اکران نشده‌اند.  انتهای خیابان هشتم به کارگردانی علیرضا امینی اثری که قرار بود به جشنواره فجر امسال بیاید سومین فیلم او بود اما سرنوشت طوری رقم خورد تا دومین و سومین فیلم او هم دیده نشود. حصاری در چهارمین کارش مقابل دوربین مانیا اکبری رفت و در اپیزودی نقش مقابل بهاره رهنما را بازی کرد. اما پنجمین بازی حصاری در فیلم مهرداد فرید، اولین حضورش در نقش اصلی یک فیلم بود.حصاری که در کنار بازیگری شعر می‌گوید قصد دارد بازی‌هایش را در فیلم‌های کمدی ادامه دهد و معتقد است .

گفته های الهه حصاری

مجمسه، تحفه‌ها، معادله و عشق فیلم آثار بسیار درخشانی در کارنامه ابراهیم وحید‌زاده هستند. من افتخار می‌کنم که در فیلمی از خالق فیلم مجسمه، ایفای نقش کرده‌ام. با اینکه برخی از ضعف‌های فیلم را قبول دارم ولی معتقدم گروه سازنده عروسک مثل برخی دیگر از دوستان هرگز با لوده‌بازی و شوخی‌های سخیف جنسی نمی‌خواستند مخاطب را بخنداند وقتی فیلم را با برخی از آثار هم دوره اکرانش مقایسه می‌کنم از خدا به خاطر آفرینش انسان شریف و آبرومندی چون ابراهیم وحید‌زاده سپاس‌گزارم .

زار سلامتی الهه حصاری

الهه حصاری در یک مصاحبه ذکر کرد که حدود هشت سال است نوشابه و نان سفید نخورده‌ و این مورد را راز سلامتی خود می داند تنها از نان جو و نان‌ های سبوس‌ دار استفاده می‌ کند زیرا برای پوست و مو و زیبای صورت بسیار مفید است و از سفید شدن موها جلوگیری می‌ کند همچنین در وعده‌های غذایی‌ ام از میوه هایی مانند سیب و کیوی استفاده می‌ کنم و به‌ جای استفاده از میان‌ وعده‌ هایی با خاصیت کمتر میوه و آبمیوه می‌ نوشد

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ