بیوگرافی سید محمد موسوی

سید محمد موسوی بازیکن تیم ملی والیبال کشورمان است که 30 ساله می باشد و مدت ها مدافع عنوان بهترین مدافع روی تور جهان بوده است. اگر از طرفداران سید محمد موسوی هستید و دوست دارید از زندگی شخصی وی اطلاعات بیشتری کسب کنید این متن را تا انتها بخوانید.

بیوگرافی سید محمد موسوی

سید محمد موسوی بازیکن تیم ملی والیبال کشورمان است که 30 ساله می باشد و مدت ها مدافع عنوان بهترین مدافع روی تور جهان بوده است. سید محمد موسوی زاده ی دزفول می باشد. دوران حضور سید محمد موسوی در تیم ملی والیبال بهترین دوران برای تیم ملی والیبال کشورمان بوده و هم اکنون نیز می باشد. سید محمد موسوی طرفداران بسیاری را در بین جوانان و نوجوانان کشورمان دارد و بازیکن بسیار خوش اخلاقی می باشد. اگر از طرفداران سید محمد موسوی هستید و دوست دارید از زندگی شخصی وی اطلاعات بیشتری کسب کنید این متن را تا انتها بخوانید.

سید محمد موسوی در تیم‌های پیکان و پتروشیمی بندر امام و گیتی پسند سابقه بازی دارد. او در باشگاه والیبال کاله مازندران توپ می‌زند. موسوی در مسابقات آسیایی بهترین مدافع رو تور لقب گرفت.

سید محمد موسوی عراقی زاده ۳۱ مرداد ۱۳۶۶می باشد. سید محمد موسوی به دلیل پسوند خانوادگی که دارد مدتها همه فکر می کردن که اصالتا عراقی می‌باشد و حتی در این باب رسانه‌های عربی به این قضیه دامن زدند تا اینکه وی با بیان اینکه اصالت او اراکی بوده و به سبب مشکلات به دزفول مهاجرت کرده و به جای پسوند اراکی عراقی به او اطلاق شده است. 
پدر محمد موسوی  معلم ورزش بوده است ولی البته الآن بازنشسته شده است و مادرش خانه دار است. محمد موسوی  دو تا خواهر دارد که هر دوتا والیبالست هستند البته به والیبال نگاه حرفه ای ندارند ولی به هر حال پیشرفتشان چشمگیر بوده است . وی  چهار سال پیش دزفول را به مقصد کرج ترک کرد و در حال حاضر در منطقه عظیمیه کرج زندگی میکند.

شروع زندگی والیبالی محمد موسوی

سید محمد موسوی والیبال را از سوم ابتدایی زیر نظر پدرش شروع کرد . پدرش اولین مربیش بود· سال ۱۳۷۷ بود که محمد با تیم دانش آموزان خوزستان در مینی والیبال کشور (شهر رامسر) شرکت کرد . آن  موقع کلاس پنجم ابتدایی بود . البته در آن بازی ها مقام نیاوردند.

سرآغاز والیبال حرفه ای محمد موسوی

ایوان بوگانیکوف یک مربی روس بود که در شکل گیری والیبال محمد نقش به سزایی داشت و اولین مربی حرفه ایش محسوب میشود. اولین سال حضورش در لیگ برتر با تیم لوله سازی اهواز بود. سابقه عضویت در تیم پتروشیمی بندر امام  را هم دارد. چند سال پیش که با پتروشیمی جلوی پیکان بازی کرد ، توجه سرمربی حریف رو جلب کرد و قرارداد ۳ ساله با این تیم تهرانی بست.

سید محمد موسوی جزء معدود بازیکن هایی هست که در  اکثر مسابقات تیم ملی را همراهی کرده است. بهترین خاطره ورزشیش قرار گرفتن بین بهترین ها در مسابقات قهرمانی جوانان جهان است ( به عنوان بهترین اسپکر انتخاب شد) حذف تیم ایران در مسابقات آسیایی اندونزی هم تلخ ترین خاطره اش است.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ