بیوگرافی پژمان جمشیدی

پژمان جمشیدی بازیگر 40 ساله ی ایرانی است. پژمان جمشیدی از هنرمندانی است که از حرفه ی فوتبال به بازیگری روی آورده است. در این مقاله بیوگرافی پژمان جمشیدی را می خوانید.

بیوگرافی پژمان جمشیدی

 پژمان جمشیدی بازیگر 40 ساله ی ایرانی است. او زاده ی تهران است و شهریور ماهی می باشد. پژمان جمشیدی از هنرمندانی است که از حرفه ی فوتبال به بازیگری روی آورده است. پژمان جمشیدی بازیکن اسبق تیم پرسپولیس است، و در تیم های پاس و سایپا هم فوتبال بازی کرده است. پژمان جمشیدی فقط یک گل ملی دارد و این گل را دربازی دربرابر گرجستان به ثمر رساند.

پژمان جمشیدی دانشجوی انصرافی لیسانس رشته عمران با ۱۱۰ واحد می باشد، فوتبالیست حرفه ای بود، یک برادر بزرگتر از خود بنام هومن متولد ۵۳ و یک خواهر کوچکتر از خود بنام مامک متولد سال ۶۱ را دارد. پدرش دبیر زیست شناسی و مادرش معلم بود.

پژمان جمشیدی در سال ۱۳۹۲ در مجموعه تلویزیونی پژمان به عنوان بازیگر نقش‌آفرینی کرده‌است. طرح اولیه این سریال با ایده خود پژمان جمشیدی شکل گرفته‌است. پس از آن در تئاتر و سریال کارهای مختلفی ارائه کرده است. پژمان جمشیدی موفق‌ترین فوتبالیستی است که وارد عرصه سینما و تلویزیون و تئاتر شده است.

 زمان زیادی از حضور پژمان جمشیدی در عرصه تصویر نمی‌گذرد، اما حضور در فیلم‌هایی که موفقیت بسیاری در گیشه کسب کرد و سریال‌های پرمخاطب، پژمان جمشیدی را به‌عنوان بازیگر بیشتر به مخاطب معرفی کرد. 

 

فیلم های سینمایی

فیلم های سینمایی کهپژمان جمشیدی درانها حضور پیدا کرده است به شرح زیر می باشد.

● سوء تفاهم – ۱۳۹۶

● تگزاس – ۱۳۹۶

● لونه زنبور – ۱۳۹۶

● من دیوانه نیستم – ۱۳۹۵

● آذر – ۱۳۹۵

● خوب، بد، جلف – ۱۳۹۵

● ۵۰ کیلو آلبالو – ۱۳۹۴

● آتش‌بس ۲ – ۱۳۹۳

● شرف خانواده فاضل – ۱۳۹۲ (تله فیلم)

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ