قضیه شستن پای شوهر با شیر چیست؟

ماجرای شارژ همسر تا یک ماه چیست؟در این مطلب بخوانید.

روش شارژ همسر تا یک ماه

شارژ همسر تا یک ماه به صورت تضمینی!اما ماجرای شارژ همسر تا یک ماه چیست؟

این جمله که  “همسر خود را تا یک ماه شارژ کنید ” در برنامه ای در یزد توسط مهمان خانم برنامه گفته شد.در این برنامه که در مورد آداب همسر داری بود گفته شد.در این برنامه گفته شد پای شوهر خود ا در تشت آب ماساژ دهید و یا پای شوهرتان را در تشت شیر بگذارید.

جزییات شارژ همسر تا یک ماه:

در برنامه شبکه یزد مهمان برنامه با لهجه ای یزدی گفت:

اگر می خواهید همسر خود را تا یک ماه شارژ کنید تشت آب ،تشت آب بیاورید.در آن گلبرگ بریزید و مقداری گلاب.اگر می خواهید کولاک کنید شیر!شیر را درون تشت بریزید و پای همسر خود را ماساژ دهید.اگر هم می خواهید خیلی همسر خود را شارژ نمایید درتشت شیر بریزید!!!!

گفته های خانم یزدی برای شارژ نمودن همسر گویا به مذاق خیلی ها خوش نیامد و در مقابل این گفته ها واکنش نشان دادند.نارضایتی مردم از این گفته ها از انتشار این ویدیو در شبکه های مجازی و کامنت هایی که نظرات مردم را بیان می کند مشهود است.

اکنون بیشتر فضای مجازی را شستن پای همسر در تشت شیر و یا شستن پای همسر در تشت فراگرفته است و شاهد دابسمش های بسیاری در رابطه با شارژ نمودن همسر به روش شستن پای همسر هستیم.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ
نظرات

1396-12-19 - 13:22 پاسخ

به قول اسناد رائفی پور اگر همین کاروغربی ها انجام بدن که البته رسم هست که انجام میدن شپا تو اینترنت سرچ کنید خواهیددید به به وچه چه میادوسط اگه کار اونا رو نشخوار کنیم خیلی قشنگه اما اگه سنت دین خودمونو انجام بدیم که همین کاره کارخلافی داریم انجام میدیم

رضا  از زاهدان

رضا از زاهدان

1396-11-22 - 06:04 پاسخ

سلام به نظر من ایام عید و خونه تکونی نزدیک است و این آموزشی است برای اغفال آقایون والبته روز زن را هم در پیش رو داریم

1396-11-20 - 21:54 پاسخ

کافیه یه سرچ کنین ببیین بقیه دنیا چه خبره!سرمون و کردیم تو برف و خبر نداریم چی داره بهمون میگذره... این اصطلاح رو سرچ کنین تو گوگل... Washing Husband’s Feet

1396-11-18 - 15:38 پاسخ

منم واقعا متاسفم برای شما که هنوز تو زمان قاجار گیرکردین و نمیفهمین که الان دورهی انسان سالاریه چه زن باشه چه مرد

1396-11-18 - 08:33 پاسخ

تاسف باید خورد به حال این روزهای ما. این روزها به نظر عده ای بوسه بر دست همسر غیر شرعی است بوسه و ماساژ دست و پای مرد بوسیله زن غیر شرعی است . بوسه شوهر بر دست وصورت زنش غیر شرعی است اصلا این طور که پیش میرویم در آینده کار بجایی خواهد کشید که هرگونه تماس بدنی زن و شوهر غیر شرعی میشود و غیر اخلاقی و اگر یک کار شناس بیاید بگوید خانم شوهرت را ببوس و آقا زنت را ببوس صدای اعتراض خیلی ها بلند میشود .و البته ارتباط با زن و مرد نامحرم می شود بی اشکال . فکرش را بکنید . به کجا میرویم؟؟؟؟

1396-11-18 - 04:41 پاسخ

موافقم

زن سالاری داره روز به روز گسترش پیدا میکنه.

زن سالاری داره روز به روز گسترش پیدا میکنه.

1396-11-14 - 06:23 پاسخ

واقعا متاسفم برای جامعه ای که مرد ها دارن به عقب رونده میشن و زن سالاری داره روز به روز گسترش پیدا میکنه.