خواننده محبوب ایرانی ها برای همیشه بی صدا شد!

معصومه صادقیان
سلین دیون خواننده تایتانیک به یک بیماری نادر مبتلا شد و حنجره اش را برای همیشه از دست داد. خواهر بزرگ سلین‌ دیون خوانده ۵۵ ساله که سال گذشته اعلام کرد به سندروم Stiff person دچار‌شده در مصاحبه ی جدید گفت: “متاسفانه بر خلاف تلاش های بسیار بیماری سلین بدتر شده و بهبودی حاصل نشده، […]

سلین دیون خواننده تایتانیک به یک بیماری نادر مبتلا شد و حنجره اش را برای همیشه از دست داد.

خواهر بزرگ سلین‌ دیون خوانده ۵۵ ساله که سال گذشته اعلام کرد به سندروم Stiff person دچار‌شده در مصاحبه ی جدید گفت:

“متاسفانه بر خلاف تلاش های بسیار بیماری سلین بدتر شده و بهبودی حاصل نشده، سلین با بهترین پزشکان و محققان در زمینه ی این بیماری در ارتباط است ولی دارو‌های آن تاثیر زیادی رویش نداشته”.

او در ادامه گفت “سلین به خودش حسابی سخت می‌گیرد. همه چیز باید عالی و بی نقص باشد من به او گفتم باید کمی استراحت کند. ارامش بگیرد و با بدنش مدارا کند این یک پیام‌از بدنش به اوست!”

خواهر بزرگ سلین‌ دیون خوانده ۵۵ ساله که سال گذشته اعلام کرد به سندروم Stiff person دچار‌شده در مصاحبه ی جدید گفت: “متاسفانه بر خلاف تلاش های بسیار بیماری سلین بدتر شده و بهبودی حاصل نشده، سلین با بهترین پزشکان و محققان در زمینه ی این بیماری در ارتباط است ولی دارو‌های آن تاثیر زیادی رویش نداشته”.

او در ادامه گفت “سلین به خودش حسابی سخت می‌گیرد. همه چیز باید عالی و بی نقص باشد من به او گفتم باید کمی استراحت کند. ارامش بگیرد و با بدنش مدارا کند این یک پیام‌از بدنش به اوست.

 

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ