ماجرای چطوری ایرانی چیست؟

pegiu
شاید شما هم با سوال چطوری ایرانی برخورد کرده باشید.ماجرای آن را با هم در این مطلب بخوانید

چطوری ایرانی

به تازگی در فضاهای عمومی و جمعی جمله آشنایی را می شنویم که با تلفظ خاصی بیان می شود.چطوری ایرانی؟و یا جیطوری ایرانی.اما آیا میدانید داستان آن چیست و چرا این جمله را معمولا در کنار موهایی نارنجی رنگ میبینیم؟

 این روزها با اکران فیلم «به وقت شام» تقریباً همه مردم با تصویر یک داعشی با ریش‌های نارنجی و بلند و دیالوگ «چطوری ایرانی» آشنا هستند و افرادی که پای تماشای این فیلم نشسته‌اند از شخصیت این نقش اطلاع دارند که آن کسی نیست جز «ابو عمر شیشانی» که یکی از سرکرده‌های داعش بوده و در سال 2016 در سوریه به هلاکت رسیده است.

حال تصاویر این بازیگر به عنوان یک داعشی با عناوین مختلف از قبیل اینکه «اگر مدافعان حرم نبودند، این تصویر و امثال آن را باید پشت آیفون‌های منازل می‌دیدیم»، در شبکه‌های مجازی دست به دست می‌شود.

فیلم به وقت شام

به وقت شام فیلمی به کارگردانی و نویسندگی ابراهیم حاتمی‌کیا محصول سال ۱۳۹۶ می‌باشد.این فیلم در تاریخ ۲۳ اسفند ۱۳۹۶ در سینماهای کشور اکران شده‌است. این فیلم موفق‌شد، ۳ سیمرغ بلورین در سی و ششمین دوره جشنواره فیلم فجر دریافت کند.

خلاصهٴ داستان

یونس و علی، پدر و پسر خلبانی هستند که مأموریت ویژه آنها به پرواز درآوردن هواپیمایی در تَدمُر به سمت دمشق است، آنها باید مردم تحت ظلم داعش را به وسیله این پرواز نجات دهند، اما در این راه مشکلات زیادی در انتظار آنهاست.

بیوگرافی جوزف سلامه

بازیگر نقش ابو عمر که به چطوری ایرانی معروف شده است جوزف سلامه نام دارد که به گفته خودش 33 سال سن دارد و در رشته تئاتر فعالیت دارد.جوزف سلامه یا همان چطوری ایرانی به تازگی ازدواج نموده و می گوید در فضهای مجازی زیاد تصویر خودم را می بینم که نوشته شده است چطوری ایرانی و نمیدانم این خوب است یا بد.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ