علت آتش سوزی جنگل های ملکشاهی ایلام

parya
علت آتش سوزی جنگل های ملکشاهی ایلام، این فاجعه ی اسف بار را در اینجا بخوانید.

ساعاتی پیش در آخرین ساعات روز 9 ام شهریور ماه که گفته می شود هوا رو به خنکی بود، در اخباری عجیب جنگل های ملکشاهی دچار حریق شد و بحرانی عظیم را در استان ایلام به وجود آورد. علت آتش سوزی جنگل های ملکشاهی ایلام را در این قسمت بخوانید.

علت آتش سوزی جنگل های ملکشاهی ایلام

علت آتش سوزی جنگل های ملکشاهی ایلام هنوز به طور مشخص اعلام نشده است، به محض کسب اطلاعات بیشتر درباره علت آتش سوزی این خبر به روز رسانی خواهد شد.

 آتش سوزی جنگل های ملکشاهی در  منطقه ملیه سیل کبیرکوه ملکشاهی به وسعت زیادی رخ داده و هر لحظه در حال گسترش است،از تمامی ارگانها، نهادها و آحاد مردم جهت مهار آتش سوزی درخواست کمک می شود.

فرمانده سپاه ناحیه ملکشاهی اعلام کرد: ساعاتی پیش، اولین اکیپ از نیروهای سپاه و بسیج به منطقه آتش سوزی کبیرکوه اعزام شده اند و در حال سازماندهی و اعزام اکیپ های بعدی هستیم.

 گفتنی است بیشتر پوشش منطقه را جنگل های بلوط که جزو بکرترین مناطق استان است، تشکیل می دهد.

حجم آتش سوزی در جنگل های ملکشاهی بالاست 

احمد کرمی اظهار داشت: حجم آتش سوزی در جنگل های ملکشاهی بالاست و منطقه نیر صعب العبور است، با هماهنگی انجام شده بالگرد در صبح اول وقت برای خاموش و مهار آتش اعزام می شود.

وی تصریح کرد: تمامی دستگاه های اجرایی استان و نیروهای امدادی پای کار هستند، تمامی تمهیدات و سازماندهی نیروها برای مهار آتش سوزی انجام شده است.

آتش سوزی بزرگ در جنگل های ملکشاهی منجر به تشکیل شورای بحران در این شهرستان شد.

آتش سوزی در  کبیرکوه به کمتر از ۱۰۰ متری اکیپهای اطفا حریق رسیده، علاوه بر فاجعه طبیعی در صورت عدم اعزام بالگرد فاجعه انسانی رخ خواهد داد.

آتش سوزی در  منطقه ملیه سیل کبیرکوه ملکشاهی به وسعت زیادی رخ داده و هر لحظه در حال گسترش است.

از تمامی ارگانها، نهادها و آحاد مردم جهت مهار آتش سوزی درخواست کمک شده، ساعاتی پیش، اولین اکیپ از نیروهای سپاه و بسیج به منطقه آتش سوزی کبیرکوه اعزام شده اند.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ