استرالیا با کرونا خداحافظی کرد

Shabnam Khesal
    گروه ترجمه/الهه زارعی : استرالیا برای نخستین بار در پنج ماه گذشته هیچ مورد جدید ابتلا به کرونا را ثبت نکرده است. به گزارش رویترز، مقامات بهداشت استرالیا گفتند برای اولین بار طی 5 ماه گذشته هیچ فرد جدید مبتلا به کرونا ثبت نشده، بنابراین زمینه برای کاهش محدودیت های اجتماعی فراهم شده […]

 

 

گروه ترجمه/الهه زارعی : استرالیا برای نخستین بار در پنج ماه گذشته هیچ مورد جدید ابتلا به کرونا را ثبت نکرده است.

به گزارش رویترز، مقامات بهداشت استرالیا گفتند برای اولین بار طی 5 ماه گذشته هیچ فرد جدید مبتلا به کرونا ثبت نشده، بنابراین زمینه برای کاهش محدودیت های اجتماعی فراهم شده است.

ایالت ویکتوریا که یکی از نقاط قرمز استرالیا محسوب می شود و بیش از 90 درصد از مرگ و میرهای ویروس کرونا در این ایالت به ثبت رسیده نیز دومین روز متوالی بدون ابتلای فرد جدید و مرگ و میر در کرونا را تجربه کرده است.

وزیر بهداشت استرالیا در حساب توئیتر خود گفت: “از همه کارمندان بهداشت و بیش از همه مردم استرالیا متشکرم.”

موفقیت استرالیا در زمینه مقابله با کرونا به دلیل اقدامات سریع و سختگیرانه اش محقق شده است، یکی از مقامات ارشد بهداشت ویکتوریا نیز روز یکشنبه اعلام کرد: ایالت ممکن است در روزهای آینده شاهد کاهش محدودیت ها باشد، اما از مردم می خواهم همچنان قوانین و پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند.

این مقام ارشد افزود: مشاهده آمار و وضعیت وخیم افراد مبتلا به کرونا در فرانسه و بلژیک تاسف بار است اگر ما هم پروتکل های بهداشتی را رعایت نکنیم اوضاع وخیمی را تجربه خواهیم کرد که از پس آن بر نمی آییم.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ