یک قدم مانده تا واکسن کرونا بیاید

Shabnam Khesal
  گروه ترجمه/ الهه زارعی: انگلیس بررسی گزارش فاز سوم واکسن کرونای آکسفورد را آغاز کرد. به گزارش لایو مینت، در حالی که انگلیس آماده می شود نخستین واکسن کرونا را در اسرع وقت تأیید کند، شرکت آسترازنکا روز یکشنبه اعلام کرد وزارت بهداشت انگلیس بررسی گزارش فاز سوم واکسن خود علیه ویروس کرونا را […]

 

گروه ترجمه/ الهه زارعی: انگلیس بررسی گزارش فاز سوم واکسن کرونای آکسفورد را آغاز کرد.

به گزارش لایو مینت، در حالی که انگلیس آماده می شود نخستین واکسن کرونا را در اسرع وقت تأیید کند، شرکت آسترازنکا روز یکشنبه اعلام کرد وزارت بهداشت انگلیس بررسی گزارش فاز سوم واکسن خود علیه ویروس کرونا را آغاز کرده است.

سخنگوی این شرکت گفت: بررسی ها این امکان را می دهد تا داده های بالینی در این آزمایش مورد بررسی بیشتر قرار بگیرند و در مورد آزمایشات در حال انجام و فرایندهای تولید با شرکت ها گفتگو کنند تا تصویب این واکسن با سرعت بیشتری انجام شود.

این شرکت روز دوشنبه نیز اعلام کرد واکسن آزمایشی کرونا در بزرگسالان و جوانان پاسخ ایمنی ایجاد می کند و در افراد سالمند هم با عوارض ناچیزی به همراه است.

آغاز قرنطینه مجدد در انگلیس

در همین حال، یک وزیر ارشد دولت انگلیس روز یکشنبه اعلام کرد با توجه به افزایش مبتلایان به ویروس کرونا در صورتی که نتوان این شرایط را کنترل کرد احتمال دارد این کشور قرنطینه جدیدی که به مدت بیش از 4 هفته به طول خواهد انجامید را آغاز کند.

قرنطینه اعلام شده توسط بوریس جانسون، نخست وزیر انگلیس از روز پنجشنبه تا 2 دسامبر ادامه خواهد داشت. جانسون بر این باور است که بیمارستان ها نباید ظرف چند هفته آتی تحت فشار ورودی بیماران جدید مبتلا به کرونا قرار گیرند.

انگلیس با بیش از 46 هزار و پانصد کشته بیشترین مرگ و میر در اروپا را دارد و روز شنبه یک میلیون مورد ویروس کرونا را به ثبت رسانده است.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ