تگزاس سردمدار کرونا در آمریکا

Shabnam Khesal
  تگزاس نخستین ایالت آمریکا است که بیش از یک میلیون مبتلا به ویروس کرونا را به خود اختصاص داده است. به گزارش رویترز، تگزاس نخستین ایالتی بود که روز شنبه از مرز یک میلیون مورد ابتلا به ویروس کرونا در ایالات آمریکا عبور کرد، این کشور با موج سوم کرونا دست و پنجه نرم […]

 

تگزاس نخستین ایالت آمریکا است که بیش از یک میلیون مبتلا به ویروس کرونا را به خود اختصاص داده است.

به گزارش رویترز، تگزاس نخستین ایالتی بود که روز شنبه از مرز یک میلیون مورد ابتلا به ویروس کرونا در ایالات آمریکا عبور کرد، این کشور با موج سوم کرونا دست و پنجه نرم می کند و بیش از 100 هزار مبتلا را سه بار در کمتر از یک هفته به ثبت رسانده است.

در تگزاس افزایش موارد جدید ابتلا در هفته گذشته عمدتا در شهرستان های هریس، دالاس و ال پاسو بود که این طیقه بندی بر اساس آمار رویترز انجام شده، این شرایط بحرانی منجر به تبدیل یک مرکز همایش به بیمارستان صحرایی در شهر ال پاسو شده است.

اگر تگزاس کشور بود، قطعا جایگاه دهمین کشور مبتلا به کووید-19 را در جهان به خود اختصاص می داد. این ایالت بر اساس آمار رویترز، در هفته گذشته به طور متوسط ​​روزانه حدود 6 هزار و 800 مبتلای جدید اضافه کرده است.

با سرد شدن هوا و نزدیک شدن به تعطیلات، زنگ خطر در چند هفته گذشته برای مهار ویروس کرونا در پی افزایش موارد ابتلا در آمریکا توسط مقامات بهداشتی به صدا درآمده است.

بیش از 9.8 میلیون مورد ابتلا به کرونا و بیش از 230 هزار مرگ تاکنون در آمریکا به ثبت رسیده است.

ترجمه:الهه زارعی

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ