آژیر مرگ در فرانسه به صدا درآمد

Shabnam Khesal
داده های وزارت بهداشت فرانسه نشان می دهد تعداد کل مرگ و میرهای ناشی از ویروس کرونا در فرانسه برای نخستین بار از مرز 40 هزار نفر گذشته، در حالی که تعداد موارد جدید ابتلا در این کشور نیز رکورد جدیدی را به ثبت رسانده است. به گزارش رویترز، این وزارت در گزارش روزانه خود […]

داده های وزارت بهداشت فرانسه نشان می دهد تعداد کل مرگ و میرهای ناشی از ویروس کرونا در فرانسه برای نخستین بار از مرز 40 هزار نفر گذشته، در حالی که تعداد موارد جدید ابتلا در این کشور نیز رکورد جدیدی را به ثبت رسانده است.

به گزارش رویترز، این وزارت در گزارش روزانه خود درباره شیوع ویروس گفت مرگ های جدید ناشی از این بیماری به 40 هزار و 162 نفر رسیده که از این تعداد 27 هزار و 660 نفر در بیمارستان ها بستری بوده اند. طی 24 ساعت گذشته نیز 306 نفر در پی ابتلا به ویروس کرونا جان خود را از دست دادند.

وزارت بهداشت فرانسه در مجموع یک میلیون و 748 هزار و 705 مورد ابتلا را تایید کرده که در مقایسه با یک میلیون و 661 هزار و 853 مورد ثبت شده در روز جمعه باید گفت 86 هزار و 852 مورد جدید به آمار اضافه شده اند.

دولت فرانسه برای دومین بار در این سال کشور را به امید مهار ویروس کرونا قرنطینه کرد چراکه موارد جدید ابتلا در هفته های گذشته شیب صعودی داشته است.

بر اساس آمار وزارت بهداشت 20 هزار و 9 نفر طی هفت روز گذشته در بیمارستان بستری شده اند که از این تعداد 3 هزار و سه نفر تحت مراقبت های ویژه قرار دارند.

مترجم:الهه زارعی

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ