افزایش تقاضا برای داروی رمدسیویر

Shabnam Khesal
بر اساس اعلام سیپلا، شرکت داروسازی هندی تقاضای این کشور برای داروی کووید-19 به شدت در حال افزایش است. به گزارش رویترز، یکی از مدیران ارشد این شرکت داروسازی گفت: تقاضا برای داروی ضد ویروس کووید-19 به شدت در هند افزایش یافته، این در حالی است که کارشناسان درباره اثربخشی آن اختلاف نظر دارند. رمدسیویر […]

بر اساس اعلام سیپلا، شرکت داروسازی هندی تقاضای این کشور برای داروی کووید-19 به شدت در حال افزایش است.

به گزارش رویترز، یکی از مدیران ارشد این شرکت داروسازی گفت: تقاضا برای داروی ضد ویروس کووید-19 به شدت در هند افزایش یافته، این در حالی است که کارشناسان درباره اثربخشی آن اختلاف نظر دارند.

رمدسیویر توسط شرکت دارویی آمریکایی به نام “گیلیاد” ساخته شده که ماه گذشته پیش بینی درآمد سال 2020 خود را کاهش داد و دلیل آن را تقاضای کمتر از حد انتظار و دشواری در پیش بینی فروش درمان عنوان کرد.

مدیر ارشد مالی شرکت سیپلا اذعان داشت: از ماه اکتبر به بعد تقاضا برای داروی رمدسیویر افزایش زیادی داشته که در حال حاضر نیز هیچ محدودیتی در تامین دارو وجود ندارد.

وی گفت: استفاده از این دارو به عنوان استاندارد مراقبت از بیمارانی که با کووید-19 حاد در بیمارستان بستری شده اند، در بیش از 50 کشور از جمله ایالات متحده مورد تایید قرار گرفته است. شرکت بیش از 300 هزار ویال دارو از ماه دسامبر در سراسر کشور فروخته بود.

بیشتر بخوانید:آخرین وضعیت کرونا در هند

مدیر ارشد مالی شرکت بدون اشاره به جزئیات بیشتر افزود: در هند پروتکل ها در مورد رمدسیویر تغییر نکرده و تقاضا همچنان ادامه دارد و این شرکت صادرات دارو را به چند کشور آغاز کرده است و دفتر مرکزی شرکت سیپلا واقع در بمبئی قصد دارد قبل از ماه ژوئیه این دارو را به آفریقای جنوبی نیز عرضه کند.

مترجم:الهه زارعی

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ