یک مقام عالی رتبه در آزمایش بالینی واکسن کرونای “جانسون جانسون” شرکت می کند

Shabnam Khesal
راب پورتمن، سناتور جمهوری خواه ایالت اوهایو در سنای ایالات متحده آمریکا در کارآزمایی واکسن کووید-19 شرکت داروسازی “جانسون جانسون” شرکت می کند. به گزارش ان پی آر، همزمان با اوج گرفتن ویروس کرونا در سراسر کشور سناتور راب پورتمن می گوید: در آزمایش واکسن کووید-19 فاز 3 شرکت جانسون جانسون شرکت می کنم. پورتمن […]
 

راب پورتمن، سناتور جمهوری خواه ایالت اوهایو در سنای ایالات متحده آمریکا در کارآزمایی واکسن کووید-19 شرکت داروسازی “جانسون جانسون” شرکت می کند.

به گزارش ان پی آر، همزمان با اوج گرفتن ویروس کرونا در سراسر کشور سناتور راب پورتمن می گوید: در آزمایش واکسن کووید-19 فاز 3 شرکت جانسون جانسون شرکت می کنم.

پورتمن می افزاید: پس از دریافت خلاصه ای از یک شرکت مشاوره کارآزمایی بالینی مستقر در سینسیناتی برای آزمایش بالینی برای واکسن شرکت جانسون جانسون ثبت نام کرده است.

پورتمن در بیانیه ای اذعان می دارد: من به راهی نگاه می كنم كه می توانم نقش كمی در حمایت از پاسخ مراقبت های بهداشتی كشورمان به این همه گیری داشته باشم. هرچه تعداد افراد در مرحله آزمایش بالینی واکسن شرکت “جانسون و جانسون” بیشتر باشد زودتر می تواند اطلاعات کامل مورد نیاز برای نهایی کردن این مرحله از آزمایش را داشته و به روند تایید FDA بپیوندد.

اعلامیه پورتمن به دنبال اخبار اخیر مبنی بر تولید دو واکسن بسیار موثر دو شرکت دیگر مدرنا و فایزر که می توانند در ماه های آینده در دسترس قرار بگیرند، منتشر شده است.

دکتر آنتونی فائوچی، بزرگ ترین متخصص بیماری های عفونی کشور نیز می گوید: ممکن است برخی افراد تا پایان ماه دسامبر واکسینه شوند.

وی افزود: امیدواریم که بتوانیم در ماه های آینده به افراد بیشتری واکسن بزنیم. اولویت بندی بر اساس اینکه چه کسی توسط “سی دی سی” تایید شود صورت خواهد گرفت، اما احتمالا کادر درمان و افراد در معرض خطر بالای بیماری کرونا در اولویت قرار بگیرند.

پورتمن نخستین سناتوری است که شرکت در آزمایش بالینی را اعلام کرد. وی با ادامه روند جهش در موارد کووید-19 به این تحقیق می پیوندد. وزارت بهداشت اوهایو بیش از 305 هزار مورد ویروس کرونا را از زمان ابتلا به بیماری همه گیر گزارش داده که فقط در 9 نوامبر بیش از 8 هزار مبتلا گزارش شده است.

مترجم: الهه زارعی

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ