قبل از پرواز، آزمایش کرونا را در خانه انجام دهید

Shabnam Khesal
آزمایش کرونا  برای پرواز یکی از دغدغه ها و تغییراتی است که با گسترش ویروس کووید ۱۹ شاهد آن هستیم. ویروس کووید ۱۹ عضو جدید خانواده کرونا ویروس ها در کمتر از چند ماه پس از کشف تبدیل به یک پاندمی شده است به طوری که این ویروس به جرات می توان گفت همه جنبه […]
آزمایش کرونا  برای پرواز یکی از دغدغه ها و تغییراتی است که با گسترش ویروس کووید ۱۹ شاهد آن هستیم. ویروس کووید ۱۹ عضو جدید خانواده کرونا ویروس ها در کمتر از چند ماه پس از کشف تبدیل به یک پاندمی شده است به طوری که این ویروس به جرات می توان گفت همه جنبه های زندگی فردی و اجتماعی ما را تحت شعاع خود قرار داده است. در شروع این پاندمی بیشتر کشورها مرز های خود را برای پیشگیری از ورود این ویروس بستند ولی با طولانی شدن و گسترش این ویروس در همه جهان و نیاز به ارتباط با سایر نقاط دنیا کشور ها را مجاب ساخته است که با رویکرد یک سیاست جدید سعی در کنترل این بیماری داشته باشند. انجام آزمایش کرونا برای پرواز یکی از این سیاست ها و رویکرد های بهداشتی در مرزهای بسیاری از کشور هاست. به طوری که هدف از انجام این روش در مرزها کنترل شیوع و گسترش ویروس کووید ۱۹ است.   انجام تست کرونا برای پرواز یکی از کارهایی می باشد که اگر در این روزها قصد مسافرت داشته باشید کاملا متوجه شده اید که بسیار وقت گیر و پردردسر می باشد. تصور کنید وقت شما بسیار اندک است و در این زمان بسیار کم لازم کار های بسیاری مانند دریافت بلیط های هواپیمایی، تهیه مدارک مورد نیاز ، سر زدن به اقوام، جمع کردن چمدان، خرید وسایل مورد نظرتان برای سفر و غیره وقت زیادی را می طلبد که همیشه در روز های نزدیک مسافرتتان انجام می دادید . در این روز های کرونایی علاوه بر کار های ضروری بالا نیاز است آزمایش کرونا برای پرواز را انجام دهید. یک مسیر طولانی را تا آزمایشگاه طرف قرارداد شرکت هواپیمایی خود طی کنید که ممکن است در مسیر برای ساعت ها پشت ترافیک هایی طولانی بمانید، سپس در صف های انتظار پذیرش ، نمونه گیری بمانید برای مثال برای انجام آزمایش کرونا پرواز ترکیش یا آزمایش کرونا پرواز ماهان، قطر نیاز است شما به آزمایشگاهی که این پرواز ها با آن ها قرارداد دارند مراجعه فرمایید.  همچنین لازم به ذکر است که شما برای دریافت جواب خود لازم است که دوباره این مسیر رفت و برگشت را انجام دهید که می توان گفت انجام این کار تقریبا یک روز کاری وقتتان را خواهد گرفت ولی شما می توانید با انجام آزمایش کرونا  پرواز را در منزل بدون دردسر به راحتی، در سریع ترین زمان انجام دهید.

 انجام آزمایش کرونا برای پرواز ترکیش

اگر قصد سفر و آزمایش کرونا برای پرواز ترکیش را دارید پیش از هر چیز دیگری باید آزمایشگاه های طرف قرارداد این شرکت هوایی را بدانید.(جهت کسب اطلاعات بیشتر و دانستن طرف قرارداد شرکت های های مختلف به مقاله آزمایشگاه های مورد تایید هواپیما ها در شرایط کرونا مراجعه فرمایید). همچنین دکر این نکته مهم است که طبق آخرین اطلاعیه هواپیمایی ترکیش، کلیه آزمایشگاه‌های تایید شده از طرف وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ایران، جهت آزمایش تشخیص مولکولی مسافران برون‌مرزی، مورد تایید هواپیمایی ترکیش است. پس از این که آزمایشگاه مورد تایید را برای پرواز خود یافتید، شما می توانید بدون آن که نیاز باشد که به این آزمایشگاه ها مراجعه کنید، وارد صفحه نخست آنی آزما شوید و پذیرش خود را انجام دهید. سپس نمونه گیری شما نیز در منزل انجام می شود. همچنین برای دریافت جواب لازم نیست به آزمایشگاه مراجعه کنید، به این صورت که با وارد شدن به صفحه کاربری خودتان می توانید جواب را دریافت کنید.  

 آزمایش کرونا برای پرواز قطر

یکی دیگر از آزمایش کرونا برای پرواز نیاز است برای پروازهای قطر می باشد. بیمارستان پارس، آزمایشگاه رسالت ، آزمایشگاه خاتم الانبیا ، آزمایشگاه تندیس، آزمایشگاه عرفان، آزمایشگاه نیایش، آزمایشگاه  مهرداد ، آزمایشگاه  آینده، آزمایشگاه رویان ، آزمایشگاه نیکان، آزمایشگاه آزادی، آزمایشگاه پارسیان ، آزمایشگاه رصد، آزمایشگاه سعید، آزمایشگاه قلهک، آزمایشگاه  لاوازیه، آزمایشگاه مدیکال، آزمایشگاه کیوان، آزمایشگاه  دی، آزمایشگاه عرفان، آزمایشگاه آرامش،  آزمایشگاه  بهار ،  آزمایشگاه پیوند، آزمایشگاه ونک، آزمایشگاه جهاد دانشگاهی، اروند ، آزمایشگاه لاله، آزمایشگاه آریا و غیره می باشد. بنابراین اگر قصد انجام آزمایش کرونا پرواز قطر را دارید می توانید با مراجعه به صفحه اصلی پذیریش آنی آزما شوید و با انتخاب آزمایشگاه از لیست سفر های قطر درخواست نمونه گیری در منزل را انجام دهید.

آزمایش کرونا برای پرواز ماهان

اگر قصد سفر با شرکت هوایی ماهان را دارید انجام آزمایش کرونا برای پرواز ماهان ضروری می باشد.  آزمایشگاه های مورد تایید آزمایش کرونا  پرواز ماهان شامل موارد زیر می باشد: آزمایشگاه ونک (تهران) 2- آزمایشگاه بیمارستان عرفان نیایش (تهران) 3- آزمایشگاه بیمارستان پارس (تهران) 4- آزمایشگاه بیمارستان رسالت (تهران) 5- آزمایشگاه بیمارستان دی (تهران) 6- آزمایشگاه آرمین (تهران) 7- آزمایشگاه انستیتو پاستور تهران (جهت دیپلمات ها و مامورین دولتی) (تهران)

چه نوع آزمایش کرونا برای پرواز نیاز است؟

انجام آزمایش کرونا برای پرواز باید با روش آزمایش PCRانجام شود. همان طور که می دانیم انواع تست کرونا وجود دارد که در این میان تست PCR با احتمال ۷۰٪ با بالا به تشخیص می پردازد. در این تست ماده ژنوم ویروس در بین سلول های شما جستجو می شود. روش PCR یک روش پیشرفته برای تشخیص بسیاری از ویروس ها و بیماری های دیگر کاربرد دارد که در دنیای تشخیص از آن استفاده می شود. اگر شما نیز نیاز به انجام آزمایش کرونا پرواز دارید و برای انجام آن وقت کافی ندارید و یا در انجام آن دچار سردرگمی شده اید برای انجام آسان این کار با صرفه جویی در زمان می توانید نمونه گیری در منزل را با کادر مجرب آنی آزما انجام دهید. آنی آزما با توجه به تجربه در چندین سال دارد و همچنین نیاز شما با هدف تشخیص آسان شکل گرفته است. برای انجام این کار تنها با ورود به صفحه اصلی آنی آزما پذیرش خود را انجام دهید و آزمایشگاه مورد تایید شرکت هوایی خود را انتخاب کنید‌ . همکاران ما جهت نمونه گیریی در اسرع وقت با شما تماس می گیرند و به آدرس مورد درخواست شما مراجعه خواهند کرد. سپس نتیجه تست شما در کوتاه ترین زمان در سایت و در دسترس شما قرار می گیرد.  
آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ