چند توصیه کاربردی برای درمان دارویی بی میلی مردان

حسام آرین
کسب اطلاع از انواع داروها و تکنیک‌های موثر یکی از روش‌های درمان بی‌میلی در آقایان است که پزشکان ممکن است پیشنهاد کنند. بی‌ میلی در آقایان با توجه به سبک زندگی، استرس‌های روزمره، تشعشعات دکل‌های مخابراتی و شبکه، روز به روز بیشتر شده و این به عنوان یک عارضه در روابط زناشویی شناخته شده است. […]
کسب اطلاع از انواع داروها و تکنیک‌های موثر یکی از روش‌های درمان بی‌میلی در آقایان است که پزشکان ممکن است پیشنهاد کنند. بی‌ میلی در آقایان با توجه به سبک زندگی، استرس‌های روزمره، تشعشعات دکل‌های مخابراتی و شبکه، روز به روز بیشتر شده و این به عنوان یک عارضه در روابط زناشویی شناخته شده است. نتایج تحقیقات حاکی از آن است که طی چند سال گذشته سرد مزاجی در آقایان پیشرفت قابل توجهی نسبت به دهه‌های قبل داشته و از این روی شناخت روش‌های درمانی رفتاری و همچنین درمان دارویی بی میلی مردان، می‌تواند در ارتقا روابط زناشویی و استحکام بخشیدن به زندگی‌های مشترک، کمک زیادی کند. خوشبختانه روش‌های درمانی و استفاده از داروهای گیاهی برای بی میلی مردان بسیار متنوع و البته تاثیرگذار بوده و مسیر رفع این مشکل و رسیدن به سلامت جنسی کامل، کار چندان سختی نیست. در ادامه با این مطلب همراه باشید تا درباره این موضوع بیشتر بدانید. نشانه‌های کاهش میل جنسی مردان کاهش میل جنسی مردان حتما با علایمی همراه است که بهتر است پیش از شدید شدن علائم شناسایی و درمان شوند. از جمله نشانه‌های کاهش میل جنسی در آقایان می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:
  • سرد مزاجی
  • افسردگی
  • اضطراب
  • پرخاشگری
  • گوشه گیری و ...
ممکن است هر یک از این علائم به صورت جداگانه یا در کنار دیگر نشانه‌های سرد مزاجی آقایان خود را نشان داده و در کوتاه مدت یا دراز مدت ادامه‌دار باشد.

علت سرد مزاجی مردان چیست؟

همانطور که گفته شد با شناخت علایم بی میلی مردان می‌توان به علت بروز این سرد مزاجی‌ها پی برد. از جمله دلایل سرد مزاجی مردان عبارتند از:
  • مصرف مشروبات الکلی
  • سابقه رابطه جنسی ناموفق
  • سابقه قرار گرفتن تحت سوء استفاده جنسی در کودکی یا نوجوانی
  • ابتلا به بیماری سیستمیک
  • کمبود هورمون تستوسترون
  • اضطراب و استرس زیاد و طولانی مدت
  • وجود اختلال بیزاری از رابطه جنسی
  • پرکاری تیروئید و سایر مشکلات هورمونی
  • مصرف داروهای مهارکننده ردوکتاز
  • مصرف داروهای تاخیری و عوارض ناشی از آن
  • مصرف مواد مخدر
  • استعمال دخانیات
  • سوء تغذیه
  • افزایش سن

روش‌های درمان دارویی بی میلی مردان

روش‌های درمانی دارویی سرد مزاجی و بی میلی مردان، در صورتی که دارای ریشه هورمونی باشد، با هورمون درمانی آغاز خواهد شد. البته غالبا در کنار روش‌های هورمون درمانی، استفاده از جلسات روان درمانی و گفتگوهای لازم برای شکل‌دهی دوباره به روابط جنسی، به کار گرفته می‌شوند. لازم به توضیح است که معمولا بی میلی جنسی در ذهن ناهشیار آقایان شکل گرفته و لازم است که این باور در کنار هورمون درمانی، مرتفع شده و بازگشت به زندگی سالم جنسی از سر گرفته شود. البته از تاثیر داروهای گیاهی بر افزایش میل جنسی مردان نیز دغافل نشوید. تزریق هورمون‌های جنسی معمولا آخرین راه حلی است که پزشک برای درمان بی میلی جنسی انتخاب می‌کند و این بستگی به وضعیت فیزیکی فرد خواهد داشت. به هر ترتیب لازم است که در صورت ادامه‌دار بودن مشکلات جنسی، مراجعه به پزشک انجام پذیرفته و پس از معاینات و آزمایش‌های لازم، تصمیم‌گیری پزشکی در خصوص پروتکل درمانی، گرفته شود.

انواع داروی گیاهی برای بی میلی مردان

همان طور که اشاره شد، داروهای گیاهی مختلفی نیز برای رفع بی میلی و سرد مزاجی در آقایان وجود دارد که با شناخت آن‌ها و استفاده درست از داروها، می‌توان به رفع بی میلی و سرد مزاجی کمک زیادی کرد. اگر چه معمولا پاسخ‌دهی داروهای گیاهی، آن قدرها زود هنگام نیست؛ اما در صورتی که بتوانید به طور موثر و مستمر از این داروها استفاده کنید؛ اثربخشی پایداری در رفع مشکلات جنسی را نیز تجربه خواهید کرد. خوشبختانه برای از بین بردن سرد مزاجی در آقایان داروخانه آنلاین داروپلاس محصولات گوناگونی را از انواع گیاهی برای استفاده کاربران موجود کرده است. داروخانه اینترنتی داروپلاس همانند داروخانه‌های مطرح جهانی مثل cvs.com و lloydspharmacy.com لیست کاملی از انواع محصولات گیاهی را به کاربران خود با تکیه پر دانش تخصصی پزشکان مجموعه پیشنهاد می کند. از جمله داروهای گیاهی برای رفع بی میلی مردان، می‌توان به موارد زیر اشاره داشت:

محلول خوراکی هورنی بیت

این محلول خوراکی در قالب ویال‌های 12 میلی لیتری عرضه شده است و ترکیبی از گیاهان دارویی مختلف از جمله اپیمدیوم، وایلد یام، جینسینگ و اکلیل کوهی است. این محلول خوراکی می‌تواند ضمن رفع سردمزاجی، به نعوظ بهتر کمک کرده و قدرت اسپرم‌ها را نیز افزایش دهد. لازم به تذکر است که اگر از داروهای دیگری برای تقویت میل جنسی استفاده می‌کنید، پیش از مصرف این محلول، با پزشک خود مشورت کنید.

قرص تقویت میل جنسی آفرودیت

این شناخته شده‌ترین نوع داروی گیاهی تقویت قوای جنسی آقایان و بانوان به شمار می‌آید. قرص آفرودیت در درمان بی میلی و سرد مزاجی عالی عمل کرده و باعث خونرسانی قوی‌تر به اندام تناسلی خواهد شد. با خونرسانی بیشتر، نعوظ قوی‌تری اتفاق افتاده و کیفیت رابطه جنسی نیز افزایش می‌یابد. این قرص تقویت قوای جنسی ترکیبی از گیاهان دارچین، زعفران، زنجبیل و خارخاسک است.

کپسول دایان مکث

این کپسول گیاهی برای درمان بی میلی جنسی آقایان و همچنین رفع زودانزالی کارایی دارد. این کپسول گیاهی می‌تواند در کوتاه مدت، به درمان سرد مزاجی کمک کرده و در صورتی که استفاده از آن را در یک دوره کامل کنید، به طور کلی مشکلات جنسی به حداقل میزان خود می‌رسند.

کپسول تستومیل

کپسول تستومیل از بهترین گیاهان دارویی برای تحریک میل جنسی آقایان است. به علاوه این کپسول قدرت بارورسازی را نیز در مردان افزایش داده و با تقویت اسپرم‌ها، برای زوج‌هایی که مایل به فرزندآوری هستند، گزینه‌ای مناسب به شمار می‌آید. کپسول تستومیل به عنوان یک داروی موثر در تقویت قوای جنسی و رفع سرد مزاجی، بر پایه گیاه تونکات علی تولید شده و به افزایش هورمون تستوسترون کمک می‌کند.

لزوم مراجعه به زوج درمانگر

مراجعه به زوج درمانگر به عنوان یک گزینه عالی برای رفع سرد مزاجی‌های ناشی از مشکلات ذهنی و اختلالات روانی، محسوب می‌شود. در واقع در کنار سایر روش‌های درمانی گیاهی یا دارویی، مراجعه به زوج درمانگر، می‌تواند به عنوان یک راه حل مطرح شده و اثربخشی هر یک از روش‌های درمانی دیگر را به شکلی پایدار و مطمئن تبدیل کند.

کلام پایانی

در بالا مواردی را در خصوص بی میلی مردان، علائم و نشانه‌های کاهش میل جنسی و سرد مزاجی آقایان مرور شده است که با شناخت هر یک می‌توان به موقع نسبت به پیشگیری و درمان این موضوع اقدامات لازم را انجام داد. همچنین می توانید برای مشاوره آنلاین با پزشکان متخصص در زمینه‌ تغذیه، داروهای گیاهی و شیمیایی، محصولات آرایشی بهداشتی و شناخت انواع داروها و مکمل‌های ویژه آقایان به سایت داروخانه آنلاین داروپلاس مراجعه کنید. شما چه تجربه‌ای در این خصوص داشته و پیش از این از چه داروهای گیاهی برای درمان بی میلی آقایان کمک گرفته‌اید؟ همچنین پیشنهاد می‌شود که این مطلب را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک گذاشته و به آگاهی بخشی در این خصوص کمک کنید. نویسنده : دکتر مریم ابراهیمی
آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ