بهترین راه خرید کاندوم

سمانه حسنی
  کاندوم یکی از وسایل بهداشت جنسی زناشویی برای پیشگیری از بیماری‌های عفونی مقاربتی و همچنین جلوگیری از بارداری‌های ناخواسته است. افرادی که دارای روابط جنسی متعدد با پارتنرهای مختلف هستند، بیشتر از سایر افراد در معرض خطرات ابتلا به بیماری‌های آمیزشی و عفونی مانند ایدز قرار می گیرند؛ بنابراین انتخاب راهکار بهداشتی ایمنی بسیار […]
  کاندوم یکی از وسایل بهداشت جنسی زناشویی برای پیشگیری از بیماری‌های عفونی مقاربتی و همچنین جلوگیری از بارداری‌های ناخواسته است. افرادی که دارای روابط جنسی متعدد با پارتنرهای مختلف هستند، بیشتر از سایر افراد در معرض خطرات ابتلا به بیماری‌های آمیزشی و عفونی مانند ایدز قرار می گیرند؛ بنابراین انتخاب راهکار بهداشتی ایمنی بسیار ضروری است. از سوی دیگر زوجینی که کاندوم را به عنوان وسیله پیشگیری از بارداری حین رابطه انتخاب می‌کنند، باید به طور مستمر آن را در خانه موجود داشته باشند. درست است که این روزها در داروخانه ها و فروشگاه‌های هایپر مارکت انواع مختلفی از کاندوم در ویترین به نمایش گذاشته می‌شود، اما خیلی از افراد نسبت به خرید حضوری این محصولات دچار مشکلات متعددی هستند. معذب شدن افراد به هنگام خرید کاندوم به ویژه در معرض دید عمومی، یکی از مشکلاتی است که گاهی افراد را از خرید آن باز می‌دارد. اما آیا این گونه مشکلات توجیه مناسبی برای عدم استفاده از کاندوم حین رابطه جنسی هستند؟ با ما همراه باشید تا در ادامه بهترین راهکار را برای شما بازگو کنیم.

خرید آنلاین کاندوم

همسو شدن با پیشرفت علم و تکنولوژی و به کارگیری فناوری های روز، یکی از مسائلی است که بشر امروزی را دست و پنجه نرم کردن با از بسیاری از مشکلات به ویژه بیماری‌ها در امان نگاه داشته است. بی شک این تکنولوژی، در استفاده و خرید انواع مایحتاج زندگی بی اثر نبوده است. شما امروزه در عین حال که روی مبل خانه خود در حال استراحت هستید، می‌توانید مواد غذایی مورد نیازتان را سفارش دهید. خرید محصولات بهداشتی به ویژه کاندوم هم از این قاعده مستثنی نیست. با این اوصاف به نظر می‌رسد خرید آنلاین کاندوم بهترین، سریع‌ترین و راحت‌ترین راهکار تهیه این محصول ضروری بهداشت جنسی باشد. شاید بعضی‌ها همچنان تصور کنند کاندوم ها همه مثل هم هستند؛ اما این باور اشتباه است. اگر کمی کنجکاوی به خرج دهید و گشت و گذاری در سایت های ارائه دهنده محصولات سلامت جنسی و زناشویی داشته باشید، متوجه می‌شوید که صدها نوع کاندوم با رنگ‌ها، رایحه ها و کارایی‌های مختلف وجود دارند. بر اساس نیاز آقایان و خانم‌ها کاندوم‌هایی با سایزهای بزرگتر، ضخامت بیشتر یا کمتر درخواست می‌شود که همه این‌ها در میان محصولات آنلاین در دسترس همگان قرار دارند.

مزایای خرید اینترنتی کاندوم

یکی از مزایای بزرگ خرید اینترنتی کاندوم این است که می‌توانید به طور دقیق مدل های مختلف را بررسی کنید و در نهایت گزینه دلخواه خود را با ویژگی های مد نظرتان مطابقت دهید و آن را سفارش دهید. در نتیجه شما بدون دردسر و در اولین فرصت سفارش خود ار درب منزل تحویل خواهید گرفت. در ضمن در این روش امکان مقایسه قیمت ها و کیفیت محصولات هم برای شما فراهم می‌شود. انواع کاندوم های تاخیری، خاردار، عروسکی، فانتزی، فضایی و همچنین محصولات جنسی مکمل مانند ژل های روان کننده، حجم دهنده، اسپری تاخیری، ژل لوبریکانت، ژل تاخیری، ژل سفت کننده، ژل تنگ کننده و ... همگی به صورت آنلاین و در بستر فروشگاه های اینترنتی امکان خرید دارند. لارم به ذکر است که این محصولات در بسته‌های کاملا محرمانه، در اسرع وقت پس از ثبت سفارش ارسال خواهد شد.  پس خیالتان از این بابت هم راحت باشد.   مزیت خرید کاندوم به صورت آنلاین این است که روز تعطیل و معمولی فرقی ندارد و در همه ایام هفته شما می‌توانید سفارش‌تان را ثبت کنید و از تخفیف‌های متنوع سایت بهره ببرید. یکی از نکات مهم دیگر در خرید کاندوم اصلی بودن آن است که در خریدهای اینترنتی از سایت های معتبر این امر محقق می‌شود. هنگامی که در میان محصولات سایت به دنبال کاندوم مورد نظر هستید با انواع دیگر محصولات جنسی آشنا می شوید که تا پیش از این چیزی در مورد آن‌ها نمی‌دانستید. خرید آنلاین شما را با دنیای تازه ای از محصولات زناشویی آشنا می کند و باعث بهبود روابط سالم زوجین خواهد شد. همان اندازه که در مورد تهیه سایر وسایل بهداشتی حساس و نکته سنج هستید، در این مورد هم باید دقت لازم را در بررسی برند و ویژگی‌های محصولات به خرج دهید؛ و این محقق نمی شود مگر در صورت خرید اینترنتی با حوصله و صرف زمان کافی بدون عجله. انواع برندهای درجه یک روز دنیا در تولید کاندوم مانند کدکس، کاپوت، ایکس دریم و ... با ویژگی های مختلف قابل مشاهده و مقایسه است. در هر ساعتی از شبانه روز که اراده کنید انواع محصولات جنسی در عرض یک ساعت به شما تحویل داده می‌شود، بدون اینکه لازم باشد از خانه خارج شوید یا هر گونه هزینه اضافی صرف کنید. آیا می‌دانید کاندوم ها علاوه بر استفاده مرسومی که دارند، برای جلوگیری از بیماری‌های مقاربتی مانند هپاتیت، ایدز و سوزاک بهترین راهکار هستند؟ در ضمن این وسیله بهداشت جنسی یکی از روش های موثر برای پیشگیری از زود انزالی آقایان هم محسوب می‌شود. اما چگونه؟ اگر کمی اطلاعات مربوط به کاندوم ها را مرور کنید، خواهید دید که در تولید برخی از آن ها از ماده تاخیری بنزوکائین استفاده شده است. این محصول برای کسانی که تمایل دارند رابطه جنسی طولانی‌تری را تجربه کنند، بهترین گزینه است.
آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ