8 نوع از بهترین جراحی زیبایی بدن از نظر کلینیک ایرانیان

سمانه حسنی
عمل جراحی زیبایی بخش مهمی از پزشکی محسوب می شود و همه روزه افراد زیادی برای زیباسازی بدن و صورت خود به پزشک زیبایی مراجعه می کنند. امروزه به دلیل پیشرفت علم پزشکی می توان جراحی زیبایی پلک و سایر عمل ها را انجام داد. انواع عمل های زیبایی در کلینیک زیبایی ایرانیان انجام می […]
عمل جراحی زیبایی بخش مهمی از پزشکی محسوب می شود و همه روزه افراد زیادی برای زیباسازی بدن و صورت خود به پزشک زیبایی مراجعه می کنند. امروزه به دلیل پیشرفت علم پزشکی می توان جراحی زیبایی پلک و سایر عمل ها را انجام داد. انواع عمل های زیبایی در کلینیک زیبایی ایرانیان انجام می گیرد و نتایج به وجود آمده از آن بسیار خارق العاده است. با این حال پزشکان این مرکز معتقد هستند که ۸ نوع از جراحی ها بیشتر از سایر موارد مراجعه کننده دارند. با توجه به مسائل متعددی که در برخی از اندام های بدن وجود دارد،‌ تعداد درخواست ها برای عمل جراحی نیز بیشتر از سایر موارد است. در این مقاله این ۸ عمل را با یکدیگر بررسی خواهیم کرد.

عمل پروتز سینه

این نوع خاص از عمل زیبایی در چند سال اخیر با افزایش زیادی روبرو بوده است. معمولا بعضی از خانم ها با مشکلاتی نظیر کوچک بودن سینه مواجه هستند. همچنین موارد دیگری همچون افتادگی و آویزان شده سینه هم دلیل دیگری برای عمل پروتز می باشد که باید آن را جدی گرفت. البته باید این را بدانید که عمل پروتز سینه می تواند با اهداف درمانی نیز انجام گیرد. در این عمل یک ایمپلنت در داخل سینه قرار داده می شود که در نتیجه فرم نهایی آن تغییر خواهد کرد.

پیکر تراشی

وجود چربی های اضافی در بدن باعث مشکلاتی مانند چاقی و بد فرمی بدن می شود که امروزه بسیار شایع شده است. برای از بین بردن چربی ها روش های مختلفی مانند رژیم و ورزش وجود دارد. در برخی از افراد این متدها جوابگو نیستند که در چنین شرایطی باید به سراغ پیکر تراشی رفت. در این عمل چربی های اضافی از طریق جراحی از شکم خارج می شوند و در قسمت های دیگری مانند باسن و سینه قرار داده می شوند. با این کار فرم بدن زیبایی خاصی پیدا می کند که به همین علت طرفداران فراوانی را به سمت خود کشانده است.

عمل زیبایی بینی

با یک بررسی کلی در بین مردم می توانید بفهمید که اکثر آن ها تمایل زیادی به عمل زیبایی بینی دارند. به طور کلی فرم بینی تاثیر زیادی بر روی چهره شما دارد. اگر شما بتوانید یک بینی خوش فرم بسازید، جذابیت شما چندین برابر خواهد شد. در حال حاضر عمل جراحی زیبایی بینی در کلینیک ایرانیان به طور حرفه ای انجام می شود. در حال حاضر نتایج بن دست آمده از این عمل ها رضایت بخش بوده و همه افراد به فرم دلخواه خود دست پیدا کرده اند. اگر دارای مسائلی چون بزرگی یا انهنای بینی هستید، در اولین فرصت به سراغ عمل زیبایی بینی بروید و این مسئله را حل کنید.

جراحی زیبایی بازو

همانطور که می دانید بازوها نقش مهمی در زیبایی اندام دارند و باید به آن ها دقت ویژه ای کرد. این مورد به خصوص در خانم ها اهمیت بالایی دارد و باید آن را به طور دقیقی مدنظر قرار داد. در جراحی زیبایی بازو قسمت های اضافی مانند چربی یا پوست اضافی به طور کامل گرفته می شود. در نتیجه فرم زیبای بازوها دوباره ایجاد می گردد و حس فوق العاده ای به شما خواهد بخشید. امروزه تعداد زیادی از عمل های زیبایی بدن به بازوها اختصاص می یابد. خوشبختانه انجام این عمل نیز در کلینیک زیبایی ایرانیان ممکن است.

لیپوساکشن

به فرایند از بین بردن سلول های چربی در یک عمل جراحی لیپوساکشن گفته می شود. در طول عمل پزشک نقاط مدنظر را برش می دهد و با برداشتن چربی ها،‌ آن ها را به صورت دائمی حذف خواهد کرد. لیپوساکشن یکی از روش های معمول کم کردن چربی های شکم و پهلو می باشد. در سال های اخیر لیپوساکشن توانسته نقش بزرگی در زیباسازی اندام انسان ایفا کند. برای انجام لیپوساکشن حتما باید زیر نظر پزشک حرفه ای و درجه یک باشید تا به خوبی مراحل انجام کار را بررسی کند.

جراحی فک و چانه

اگر دقت کرده باشید فک و چانه نقش مهم و اساسی در زیبایی هر فردی خواهند داشت. متاسفانه برخی از افراد با اختلالات فک به دنیا می آیند که مشکلات زیادی را برای آن ها ایجاد می کند. در صورتی که فک و چانه بیش از حد عقب یا جلو باشند، می توان با کمک گرفتن از جراحی فک و چانه آن ها را به خوبی درمان کرد. معمولا این عمل می تواند در فک بالا،‌ پایین یا هر دوی آن ها اتفاق بیفتد که این مورد با تشخیص پزشک خواهد بود.

جراحی غبغب

زمانی که فرد از سن سی سال عبور می کند،‌ کم کم اثرات غبغب خود را نشان خواهد داد. البته این موضوع در برخی از افراد دیرتر بروز می کند و بعضی دیگر در سنین پایین تر به آن دچار می شوند. امروزه عمل جراحی غبغب به سرعت و بدون نگرانی صورت می پذیرد که می توان از آن بهره برد. در این عمل چربی و پوست اضافی زیر چانه برداشته می شود و در نتیجه همه چیز به شرایط عادی خود بر می گردد.

عمل جراحی گونه

داشتن گونه خوش فرم و زیبا می تواند تاثیر خوبی بر روی چهره شما بگذارد. برخی از افراد گونه کوچکی دارند که به همین علت به خوبی دیده نمی شود. از همین جهت بهترین راهکار برای این اشخاص عمل جراحی گونه می باشد. در این عمل یک پروتز در داخل گونه قرار داده می شود که در نهایت آن را بزرگ تر می کند. همین موضوع باعث زیبایی بیشتر گونه شده و در نهایت بر کل چهره تاثیر مثبتی خواهد گذاشت.

سخن آخر

هر کسی دوست دارد که عمل جراحی زیبایی را با بهترین کیفیت ممکن انجام دهد. از همین رو باید به سراغ یک مرکز معتبر و با سابقه رفت تا خیالمان از بابت نتیجه کار راحت باشد. کلینیک ایرانیان به صورت تخصصی بر روی جراحی های زیبایی کار می کند و دارای ۲۰ سال سابقه در این مورد است. با توجه به حجم زیاد عمل ها، در حال حاضر ۴ شعبه در شهر تهران مشغول به کار می باشند. اگر شما هم می خواهید از خدمات زیبایی استفاده کنید، حتما با شماره تلفن های داده تماس بگیرید و راهنمایی بخواهید. شماره تماس پشتیبانی  24 ساعته : ۰۲۱۷۵۹۰۰ شماره کلینیک زعفرانیه: ۲۰۰۲۱۲۲۱۷۶۰۱۳ شماره کلینیک سعادت آباد: ۰۲۱۲۶۷۶۵۴۳۱ شماره کلینیک تهرانپارس: ۰۲۱۷۷۲۹۷۹۷۹ شماره کلینیک دولت: ۰۲۱۲۶۶۵۱۳۶
آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ