کاروان زیارتی مشهد از تهران، هوایی و زمینی 40 درصد تخفیف

سمانه حسنی
مشهد همواره یکی از بهترین مقصد های هر مسافر ایرانی برای سفر بوده است زیرا این مقصد علاوه بر زیارتی بودن آن و قرار دادن بارگاه مطهر امام هشتم درون خود از نظر آب وهوایی نیز بسیار معتدل است و امکانات تفریحی و سیاحتی بسیار بالایی دارد. علاوه بر مسافران ایرانی هر ساله توریست ها […]

مشهد همواره یکی از بهترین مقصد های هر مسافر ایرانی برای سفر بوده است زیرا این مقصد علاوه بر زیارتی بودن آن و قرار دادن بارگاه مطهر امام هشتم درون خود از نظر آب وهوایی نیز بسیار معتدل است و امکانات تفریحی و سیاحتی بسیار بالایی دارد. علاوه بر مسافران ایرانی هر ساله توریست ها و مسافران بین المللی دیگری برای زیارت امام هشتم و یا تفریح و سیاحت به مشهد می آیند و می توان گفت که این شهر همواره توریست و مسافران دارد. در این مطلب قصد داریم در مورد تورهای مختلف مشهد مانند تور مشهد با قطار و تور های هوایی و همینطور زمینی را با یکدیگر مورد بررسی قرار دهیم و نکات آن را موشکافانه بررسی کنیم. با ندا بال تا پایان این مطلب همراه باشید.

مسافرت به مشهد

مسافرت به مشهد کمتر کسی پیدا می‌شود که به مشهد نرفته باشد، امروزه اغلب مسابقات و بن های خرید به عنوان تخفیف و جایزه خود از تورهای مختلف مشهد استفاده می کنند و اغلب افراد چه با هزینه شخصی و چه به عنوان جایزه و همراه اسپانسر به مشهد سفر کرده اند. تورهای مختلف برای سفر به مشهد وجود دارد که زمان و محل اقامت آنها متفاوت است. تور مشهد با قطار ای که از تور هایی است که به دلیل قیمت مناسب آن طرفداران مخصوص به خود را دارد. اگر قصد سفر به مشهد را دارید پیشنهاد ندا بال به شما خواندن ادامه این مطلب است. در ادامه نکات مختلف سفر به مشهد را با یکدیگر بررسی خواهیم کرد و در مورد تورها نیز صحبت خواهیم کرد.

سفر به مشهد، تور مشهد با قطار

تور مشهد با قطار از جمله تورهایی است طرفداران بسیار بالایی دارد. بعضی از افراد به دلیل ترس از هواپیما  به قطار روی می‌آورند و بعضی از افراد با توجه به سلیقه شخصی سفر زمینی را می پسندند. قیمت مسافرت با قطار بسیار مناسب تر از سفرهای هوایی می باشد و تور مشهد با قطار از تهران نیز شامل این موضوع می شود. اگر قصد دارید که با قطار به شهر مشهد سفر کنید با انبوهی از قیمت ها با توجه به امکانات ارائه شده و خدمات تورها مواجه می شوید. موارد مختلفی روی قیمت تور مشهد با قطار تاثیر می گذارد مواردی مانند امکانات و ستاره های قطار، مدت زمان اقامت شما، هتل در نظر گرفته شده برای اقامت، وعده های غذایی، برنامه های تفریحی و غیره. بنابراین قیمت نهایی تور مشهد با قطار به خود شما بستگی دارد. کارشناسان ندا بال همراه شما هستند تا بهترین تور را متناسب با شرایط شما و زمان سفرتان برای شما تهیه کنند.

بهترین زمان برای سفر به مشهد

بهترین زمان برای سفر به مشهد زمان های مختلفی با توجه به شرایط شما وجود دارد که می توانید به مشهد سفر کنید. یکی از موارد در نظر گرفته شده هنگام سفر به مشهد، زمان ازدحام توریست ها می باشد. شما باید زمان سفر خود را به گونه ای تنظیم کنید که از نظر زیارتی با خلوت ترین حالت حرم روبرو شوید و همینطور از نظر تفریحی بتوانید از تمام امکانات آن بهره مند شوید. اگر کودک و یا دانشجوی محصل ندارید پیشنهاد ما به شما این است که در تایم امتحانات یعنی دی و خرداد ماه به مشهد سفر کنید. این موضوع از آن نظر را از اهمیت است که قیمت تور ها در این تایم ها بسیار کاهش پیدا می‌کند و فرصت اقامت بهتر و تجربه سفری بهتر را به شما می دهد. سفر به مشهد بعد از تعطیلات نوروزی انتخاب هوشمندانه زیرا تعداد مسافران کاهش پیدا میکند و قیمت تور ها به دنبال آن کمتر می شود. اگر زمان سفر برای شما اهمیت خاصی ندارد اول هفته را برای مسافرت انتخاب کنید زیرا بعد از تعطیلات آخر هفته قیمت تورها برای سفر مشهد کاهش می یابد. جالب است بدانید که بالاترین نرخ تورها مربوط به زمانی است که مناسبت های مذهبی وجود دارد زیرا ازدحام بسیار بالا می رود و اغلب افراد بودن در حال و هوای حرم را ترجیح می دهند بنابراین قیمت تور ها به دنبال افزایش خواسته های مسافران نیز افزایش می یابد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد بهترین زمان سفر به مشهد می توانید با کارشناسان ندابال در ارتباط باشید.

سفر به مشهد با قطار یا هواپیما؟

برای سفر به مشهد پیشنهاد ندابال به شما در نظر گرفتن شرایط شخصی خودتان است. بدیهی است که اگر سفر راحت تر و در مدت زمان کوتاه تری مد نظر شما است می توانید سفر هوایی را انتخاب کنید اما اگر زمان سفر برای شما اهمیت ندارد انتخاب سفر به مشهد با قطار عاقلانه تر است زیرا قیمت آن نسبت به سفرهای هوایی بسیار مناسب تر می باشد. لازم به ذکر است که مسافرت با قطار از تهران به مشهد حدود ۱۰ الی ۱۴ ساعت طول می کشد اما اگر قطار های شما لوکس و کیفیت بالایی داشته باشند قبل از ۸ ساعت به مقصد می رسید. قیمت بلیط قطار های لوکس از تهران به مشهد نیز کمتر از سفرهای هوایی و تقریباً نصف آن می باشد. کارشناسان سفر زمینی به مشهد ندا بال اغلب تور مشهد با قطار را در شب به مشتریان خود پیشنهاد می کند.

تور یا کاروان زیارتی

تور یا کاروان زیارتی کلمه تور به معنای سفر گروهی و یا کاروانی نیست و شما با تور می توانید بلیط رفت و برگشت و محل اقامت خود را رزرو کنید اما هنگام سفر زیارتی و کاروان زیارتی مشهد می‌توانید به صورت گروهی تمام این امکانات را داشته باشید. یکی دیگر از خدمات و سرویس های ندا بال آسمان، تور کیش می باشد، شما میتوانید جهت رزرو تور کیش با بهترین قیمت، به وبسایت ما مراجعه نمایید.

اقامتگاه های مختلف در مشهد

اقامتگاه های متفاوتی در شهر مشهد وجود دارد و می‌توان گفت این شهر از اولین شهر هایی است که هتل آپارتمان را برای زائران و مسافران خود در نظر گرفته است. قیمت یک شب اقامت در این شهر بزرگ بسیار متفاوت است و با توجه به هتل مد نظرتان این نرخ ها کاملاً متغیر هستند. توجه داشته باشید که هتل آپارتمان ها و سوئیت ها هزینه های کمتری نسبت به هتل ها دارند و شما با انتخاب آنها به عنوان محل اقامت خود می توانید در هزینه های قامتی خود صرفه جویی کنید. اگر قصد انتخاب بهترین هتل برای اقامت خود را دارید پیشنهاد ندا بال به شما هتل قصر طلایی و درویشی است. توجه داشته باشید که اتاق های یک تخته در اغلب هتل ها وجود ندارند و اگر تنها به مشهد سفر می کنید ممکن است هزینه های بیشتری را متحمل شوید. اگر به دنبال رزرو تورهای خارجی هستید، پیشنهاد میکنیم تا رزرو تور آنتالیا را به هیچ وجه از دست ندهید، فقط تا آخر شهریور 40 درصد تخفیف.

آیا با تورهای لحظه آخری مشهد سفر کنم؟

اغلب آژانس های مسافرتی هتل های بی کیفیت و امکانات پایین را به عنوان تور لحظه آخری به مسافران مشهد خود می فروشند. این کار باعث می شود که تجربه خوبی از سفر مشهد برای مسافران رقم نخورد. ندا بال همواره به دنبال راحتی و رضایت مشتریان خود بوده است بنابراین تنها در صورت خالی بودن ظرفیت های پرواز تورهای لحظه آخری مشهد را به مشتریان خود پیشنهاد می کند. سخن آخر سفر به مشهد نیازمند رعایت نکات مختلفی می باشد که در نهایت راحتی و تجربه اقامت بهتری را در مدت زمان سفرتان برای شما به ارمغان بیاورد. آژانس خدمات مسافرتی ندا بال، هر روز هفته از ساعت ۹ صبح تا ۱۰ شب به صورت حضوری و غیرحضوری سوالات شما در مورد سفر به مشهد را پاسخ می دهد و در صورت اقدام به سفر بهترین شرایط را برای شما فراهم می‌کند . شما می توانید از طریق شماره تماس های درج شده در همین صفحه و یا مراجعه به شبکه های اجتماعی ندا بال از بهترین قیمت تور ها مطلع شوید و همینطور سفر بهتری را برای خود رقم بزنید. برچسب ها : تور,مشهد,زیارت,کیش,قشم,چابهار,مسافرت,گردش,گردشگری,مهاجرت
آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ